Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Корекція заїкання дітей старшого дошкільного віку засобами театралізованої діяльності

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Бегас, Людмила Дмитрівна
dc.date.accessioned 2023-04-24T06:17:06Z
dc.date.available 2023-04-24T06:17:06Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Бегас, Людмила Дмитрівна. Корекція заїкання дітей старшого дошкільного віку засобами театралізованої діяльності : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Бегас Людмила Дмитрівна ; наук. керівник Марченко Інна Сергіївна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 239 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39954
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячено проблемі корекції заїкання дітей старшого дошкільного віку засобами театралізованої діяльності. У дослідженні визначено рівні та особливості стану сформованості передумов темпо-ритмічної організації мовлення та готовності до театралізації. Представлено теоретичне обґрунтування методики формувального етапу експерименту, розкриті організаційні форми, принципи та зміст методики. Сформульовано необхідні психолого-педагогічні умови досягнення позитивних результатів корекційно-формувального навчання. Визначено напрями та етапи методики корекції заїкання дітей старшого дошкільного віку засобами театралізованої діяльності, а також узагальнено одержані результати проведеної експериментальної роботи, статистично підтверджено ефективність запропонованої методики. Дослідно-експериментальним шляхом доведено доцільність і ефективність застосування театралізованої діяльності як засобу корекції заїкання у дітей старшого дошкільного віку із заїканням. uk
dc.description.abstract The solved by means of theatrical activity problem of stammering correction of the pre-school age children is investigated in the thesis work. The levels and features of the children theatrical activity are studied (the creative participation of children in the plot-role-playing games and the extent of communication in them, the tempo-rhythm of movement, the ability to detect emotional distress externally, the ability to govern themselves, the ability to use independently different means of communication which are based on idea and imagination and to design short scenario simulation exercises) in the category of children. The psychological and pedagogical backgrounds of the theatrical activity development are studied in the work. The analysis of the theatrical activity experience and its usage in stammering correction is made. The organization and efficiency peculiarities of the theatrical activities are defined. The studied material was used in the speech therapy groups in educational establishments. The positive results of the experimental work testified its efficiency. The experimental methods of supplying connection between theatrical and other types of activities are studied and applied for the upper pre-school age children with stammering. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject заїкання uk
dc.subject старший дошкільний вік uk
dc.subject темпо-ритмічна організація мовлення uk
dc.subject театралізована діяльність uk
dc.subject корекція uk
dc.subject stammering uk
dc.subject upper pre-school age uk
dc.subject tempo-rhythmic organization of speech uk
dc.subject theatrical activity uk
dc.subject correction work uk
dc.title Корекція заїкання дітей старшого дошкільного віку засобами театралізованої діяльності uk
dc.title.alternative The upper pre-school age children stammering correction by means of theatrical activity uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 376-056.264-053.4:792(043.3)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics