Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні і методичні засади розвитку літературознавчої компетентності майбутніх учителів української мови і літератури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Базиль, Людмила Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-04-21T11:08:15Z
dc.date.available 2023-04-21T11:08:15Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Базиль, Людмила Олександрівна. Теоретичні і методичні засади розвитку літературознавчої компетентності майбутніх учителів української мови і літератури : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Базиль Людмила Олександрівна ; наук. консультант Семеног Олена Миколаївна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 573 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39947
dc.description.abstract У дисертації вперше системно обґрунтовано теоретичні та методичні засади розвитку літературознавчої компетентності майбутніх учителів української мови і літератури. Розкрито літературознавчу компетентність як особистісно-професійний феномен, що інтегрує індивідуально-особистісні (мотиви, цінності, ставлення, філологічні здібності, естетичний смак) і професійно-діяльнісні (знання, вміння, навички) якості, які забезпечують готовність виконувати літературознавчу діяльність як підґрунтя самореалізації. Обґрунтовано розвиток літературознавчої компетентності як спеціально організованого процесу, що через взаємодію реципієнта з літературними творами на інтелектуально-змістовому, емоційно-виражальному і художньо-творчому рівнях сприяє становленню студента як творчого фахівця. uk
dc.description.abstract This thesis is a complex research devoted to the scientific problem of future language and literature teachers’ literary competence development in the process of their training in higher educational institutions in the context of modern educational paradigms. The author defined, proved and introduced in the educational process of pedagogical universities theoretical and methodological foundations for forming and developing future teacher of the Ukrainian language and literature literary competence, which are recorded in the author’s model of formation and development system of the studied phenomenon. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject учитель української мови і літератури uk
dc.subject літературознавча компетентність uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject літературознавча діяльність uk
dc.subject особистісне і професійне становлення uk
dc.subject професійне літературознавчо орієнтоване освітнє середовище uk
dc.subject competence uk
dc.subject professional competence uk
dc.subject the Ukrainian language and literature teacher uk
dc.subject literary competence uk
dc.subject literary activity uk
dc.subject personal and professional development uk
dc.subject development uk
dc.subject literary-oriented learning environment uk
dc.title Теоретичні і методичні засади розвитку літературознавчої компетентності майбутніх учителів української мови і літератури uk
dc.title.alternative Theoretical and methodological principles of literary competence of future the Ukrainian language and literature teachers uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 371:811.161.2+378.016:82.09


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу