Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування виконавської майстерності майбутніх педагогів-музикантів Китаю у процесі фортепіанного навчання в педагогічних університетах України

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лу Тао
dc.date.accessioned 2023-04-20T10:47:22Z
dc.date.available 2023-04-20T10:47:22Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Лу Тао. Формування виконавської майстерності майбутніх педагогів-музикантів Китаю у процесі фортепіанного навчання в педагогічних університетах України : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання ; 011 - освітні педагогічні науки / Лу Тао ; наук. керівник Холоденко Вікторія Олександрівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 322 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39920
dc.description.abstract Наукова новизна дослідження полягає в тому, що вперше на основі спеціально створеної педагогічно-організаційної моделі розроблено, впроваджено та експериментально перевірено методику формування виконавської майстерності майбутніх педагогів-музикантів Китаю у процесі фортепіанного навчання. Удосконалено зміст та розроблено власну структуру поняття виконавської майстерності як інтегральної властивості особистості; визначено критерії, показники та методи педагогічного діагностування рівнів сформованості виконавської майстерності китайських студентів відповідно до її структурних компонентів (мотиваційно-вольового, когнітивно-ціннісного та творчо-діяльнісного). Конкретизовано особливості фортепіанного навчання студентів з Китаю в педагогічних університетах України; обґрунтовано методологічні підходи, спеціальні принципи та педагогічні умови формування виконавської майстерності майбутніх педагогів-музикантів Китаю у процесі фортепіанного навчання. Подальшого розвитку набули концептуальні підходи до фортепіанної підготовки студентів у системі вищої мистецької освіти, методичні засади діагностики й формування піаністичної виконавської майстерності майбутніх вчителів музичного мистецтва. uk
dc.description.abstract The scientific novelty of the study is that for the first time on the basis of a specially created pedagogical-organizational model, the methodology of the formation of performing skills of future Chinese musicians in the process of piano learning has been developed, implemented and experimentally tested. Improved content and developed its own structure of the concept of performing skills as an integral property of the individual; criteria, indicators and methods of pedagogical diagnosis of levels of formation of performing skills of Chinese students in accordance with its structural components (motivational-volitional, cognitive-value and creative-activity). The peculiarities of piano teaching of students from China in pedagogical universities of Ukraine are specified; Methodological approaches, special principles and pedagogical conditions for the formation of performing skills of the future music teachers of China in the process of piano learning are substantiated. Conceptual approaches to piano training of students in the system of higher art education, methodical principles of diagnostics and formation of pianistic performing skills of future teachers of musical art acquired further development. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject виконавська майстерність uk
dc.subject майбутні педагоги-музиканти Китаю uk
dc.subject фортепіанне навчання uk
dc.subject методика музичного навчання uk
dc.subject організаційна модель uk
dc.subject педагогічні університети України uk
dc.subject performing skills uk
dc.subject future Chinese music teachers uk
dc.subject piano learning uk
dc.subject musical training methodology uk
dc.subject organizational model uk
dc.subject pedagogical universities of Ukraine uk
dc.title Формування виконавської майстерності майбутніх педагогів-музикантів Китаю у процесі фортепіанного навчання в педагогічних університетах України uk
dc.title.alternative Formation of the performing arts of future musicians-musicians of China in the process of piano learning in the pedagogical universities of Ukraine uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.016:78.071.2(477+510)(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу