Наукова новизна дослідження полягає в тому, що вперше на основі спеціально створеної педагогічно-організаційної моделі розроблено, впроваджено та експериментально перевірено методику формування виконавської майстерності майбутніх педагогів-музикантів Китаю у процесі фортепіанного навчання. Удосконалено зміст та розроблено власну структуру поняття виконавської майстерності як інтегральної властивості особистості; визначено критерії, показники та методи педагогічного діагностування рівнів сформованості виконавської майстерності китайських студентів відповідно до її структурних компонентів (мотиваційно-вольового, когнітивно-ціннісного та творчо-діяльнісного). Конкретизовано особливості фортепіанного навчання студентів з Китаю в педагогічних університетах України; обґрунтовано методологічні підходи, спеціальні принципи та педагогічні умови формування виконавської майстерності майбутніх педагогів-музикантів Китаю у процесі фортепіанного навчання. Подальшого розвитку набули концептуальні підходи до фортепіанної підготовки студентів у системі вищої мистецької освіти, методичні засади діагностики й формування піаністичної виконавської майстерності майбутніх вчителів музичного мистецтва.
The scientific novelty of the study is that for the first time on the basis of a specially created pedagogical-organizational model, the methodology of the formation of performing skills of future Chinese musicians in the process of piano learning has been developed, implemented and experimentally tested. Improved content and developed its own structure of the concept of performing skills as an integral property of the individual; criteria, indicators and methods of pedagogical diagnosis of levels of formation of performing skills of Chinese students in accordance with its structural components (motivational-volitional, cognitive-value and creative-activity). The peculiarities of piano teaching of students from China in pedagogical universities of Ukraine are specified; Methodological approaches, special principles and pedagogical conditions for the formation of performing skills of the future music teachers of China in the process of piano learning are substantiated. Conceptual approaches to piano training of students in the system of higher art education, methodical principles of diagnostics and formation of pianistic performing skills of future teachers of musical art acquired further development.