Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Дидактико-практична підготовка майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах освітнього інклюзивного простору

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Берегова, Марія Ігорівна
dc.date.accessioned 2023-04-20T07:41:53Z
dc.date.available 2023-04-20T07:41:53Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Берегова, Марія Ігорівна. Дидактико-практична підготовка майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах освітнього інклюзивного простору : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Берегова Марія Ігорівна ; наук. керівник Савінова Наталія Володимирівна ; Міністерство освіти і науки України, Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського. - Київ, 2019. - 235 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39894
dc.description.abstract Дисертаційна робота присвячена формуванню високого рівня дидактичних і практичних знань, умінь та навичок майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах інклюзивного освітнього простору шляхом розробки методики дидактико-практичної підготовки майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах освітнього інклюзивного простору. На основі системного аналізу словникових джерел, нормативноправових документів, психолого-педагогічної літератури розкрито сутність понять «інклюзія», «інклюзивна освіта», «інклюзивне навчання», «інклюзивний освітній простір», окреслено дидактико-технологічні засади інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the formation of a high level of didactic and practical knowledge, skills and abilities of future special educators to work in an inclusive educational space by developing a method of didactic and practical preparation of future special educators for work in the educational inclusive space. We have determined didactic and technological principles of inclusive education of children with special educational needs on the basis of systematic analysis of vocabulary sources, normative legal documents, psychological and pedagogical literature. We have revealed the essence of the concepts of "inclusion", "inclusive education", "inclusive learning", "inclusive educational space". uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject студент uk
dc.subject корекційний педагог uk
dc.subject інклюзія uk
dc.subject інклюзивна освіта uk
dc.subject інклюзивне навчання uk
dc.subject інклюзивний освітній простір uk
dc.subject дидактико-практична підготовка uk
dc.subject student uk
dc.subject special educator uk
dc.subject inclusiveness uk
dc.subject inclusive education uk
dc.subject inclusive educational space uk
dc.subject didactic and practical training uk
dc.title Дидактико-практична підготовка майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах освітнього інклюзивного простору uk
dc.title.alternative Didactic and practical training of future special educators to work in the conditions of educational inclusive space uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378:376:[373.056.2/3](043.5)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics