Дисертаційна робота присвячена формуванню високого рівня дидактичних і практичних знань, умінь та навичок майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах інклюзивного освітнього простору шляхом розробки методики дидактико-практичної підготовки майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах освітнього інклюзивного простору. На основі системного аналізу словникових джерел, нормативноправових документів, психолого-педагогічної літератури розкрито сутність понять «інклюзія», «інклюзивна освіта», «інклюзивне навчання», «інклюзивний освітній простір», окреслено дидактико-технологічні засади інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.
The dissertation is devoted to the formation of a high level of didactic and practical knowledge, skills and abilities of future special educators to work in an inclusive educational space by developing a method of didactic and practical preparation of future special educators for work in the educational inclusive space. We have determined didactic and technological principles of inclusive education of children with special educational needs on the basis of systematic analysis of vocabulary sources, normative legal documents, psychological and pedagogical literature. We have revealed the essence of the concepts of "inclusion", "inclusive education", "inclusive learning", "inclusive educational space".