Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування зв’язного мовлення в учнів старших класів допоміжної школи на уроках трудового навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондар, Наталія Василівна
dc.date.accessioned 2023-04-20T07:23:39Z
dc.date.available 2023-04-20T07:23:39Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Бондар, Наталія Василівна. Формування зв’язного мовлення в учнів старших класів допоміжної школи на уроках трудового навчання : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Бондар Наталія Василівна ; наук. керівник Піонтківська Галина Станіславівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 184 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39891
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене актуальній проблемі формування зв’язного мовлення в учнів старших класів допоміжної школи. Вперше проведено комплексне дослідження щодо формування зв’язного мовлення в учнів з інтелектуальними порушеннями старших класів на уроках трудового навчання. Розроблені критерії та рівні сформованості зв’язного мовлення в учнів з інтелектуальними порушеннями, виявлені особливості та труднощі їх формування. Науково обґрунтовано та розроблено зміст і методику корекційної роботи з формування зв’язного мовлення в учнів з інтелектуальними порушеннями старших класів допоміжної школи на уроках трудового навчання. uk
dc.description.abstract Dissertation is devoted to the problem of coherent speech formation in senior schoolchildren with intellectual disability of boarding school at the labour education class. This is the first time multicentre study of coherent speech development in senior schoolchildren with intellectual disability of boarding school at the labour education class is held. Criteria developed in the dissertation and the level of coherent speech readiness of schoolchildren with intellectual disability give an opportunity to educe the peculiarities and difficulties of its forming. Scientifically grounded, developed and implemented the subject and the methodology of coherent speech correctional work in senior schoolchildren with intellectual disability of boarding school at the labour education class. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject зв’язне мовлення uk
dc.subject мовленнєва компетенція uk
dc.subject усне зв’язне мовлення uk
dc.subject писемне зв’язне мовлення uk
dc.subject міжпредметні зв’язки uk
dc.subject компетентісний підхід uk
dc.subject учні з інтелектуальними порушеннями uk
dc.subject допоміжна школа uk
dc.subject професійна лексика uk
dc.subject трудове навчання uk
dc.subject coherent speech uk
dc.subject speech competence uk
dc.subject oral coherent speech uk
dc.subject coherent written speech uk
dc.subject intersubject communications uk
dc.subject competent approach uk
dc.subject schoolchildren with intellectual disability uk
dc.subject boarding school uk
dc.subject functional lexis uk
dc.subject labour class uk
dc.title Формування зв’язного мовлення в учнів старших класів допоміжної школи на уроках трудового навчання uk
dc.title.alternative Coherent speech formation in senior schoolchildren of boarding school for disabled children at the labour education class uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 376-056.264:376.016:62/69


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу