ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бондар, Наталія Василівна | |
dc.date.accessioned | 2023-04-20T07:23:39Z | |
dc.date.available | 2023-04-20T07:23:39Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Бондар, Наталія Василівна. Формування зв’язного мовлення в учнів старших класів допоміжної школи на уроках трудового навчання : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Бондар Наталія Василівна ; наук. керівник Піонтківська Галина Станіславівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 184 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39891 | |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячене актуальній проблемі формування зв’язного мовлення в учнів старших класів допоміжної школи. Вперше проведено комплексне дослідження щодо формування зв’язного мовлення в учнів з інтелектуальними порушеннями старших класів на уроках трудового навчання. Розроблені критерії та рівні сформованості зв’язного мовлення в учнів з інтелектуальними порушеннями, виявлені особливості та труднощі їх формування. Науково обґрунтовано та розроблено зміст і методику корекційної роботи з формування зв’язного мовлення в учнів з інтелектуальними порушеннями старших класів допоміжної школи на уроках трудового навчання. | uk |
dc.description.abstract | Dissertation is devoted to the problem of coherent speech formation in senior schoolchildren with intellectual disability of boarding school at the labour education class. This is the first time multicentre study of coherent speech development in senior schoolchildren with intellectual disability of boarding school at the labour education class is held. Criteria developed in the dissertation and the level of coherent speech readiness of schoolchildren with intellectual disability give an opportunity to educe the peculiarities and difficulties of its forming. Scientifically grounded, developed and implemented the subject and the methodology of coherent speech correctional work in senior schoolchildren with intellectual disability of boarding school at the labour education class. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | зв’язне мовлення | uk |
dc.subject | мовленнєва компетенція | uk |
dc.subject | усне зв’язне мовлення | uk |
dc.subject | писемне зв’язне мовлення | uk |
dc.subject | міжпредметні зв’язки | uk |
dc.subject | компетентісний підхід | uk |
dc.subject | учні з інтелектуальними порушеннями | uk |
dc.subject | допоміжна школа | uk |
dc.subject | професійна лексика | uk |
dc.subject | трудове навчання | uk |
dc.subject | coherent speech | uk |
dc.subject | speech competence | uk |
dc.subject | oral coherent speech | uk |
dc.subject | coherent written speech | uk |
dc.subject | intersubject communications | uk |
dc.subject | competent approach | uk |
dc.subject | schoolchildren with intellectual disability | uk |
dc.subject | boarding school | uk |
dc.subject | functional lexis | uk |
dc.subject | labour class | uk |
dc.title | Формування зв’язного мовлення в учнів старших класів допоміжної школи на уроках трудового навчання | uk |
dc.title.alternative | Coherent speech formation in senior schoolchildren of boarding school for disabled children at the labour education class | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 376-056.264:376.016:62/69 |