ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дубовий, Захар Сулейманович | |
dc.date.accessioned | 2023-04-19T07:14:41Z | |
dc.date.available | 2023-04-19T07:14:41Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Дубовий, Захар Сулейманович. Формування самостійності майбутніх учителів музики у процесі дистанційного навчання : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання (музика) / Дубовий Захар Сулейманович ; наук. керівник Козир Алла Володимирівна ; Криворізький державний педагогічний університет. - Кривий Ріг, 2019. - 255 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39873 | |
dc.description.abstract | У дисертації досліджено проблему формування самостійності майбутніх учителів музики в процесі дистанційного навчання. Проаналізовано значення формування самостійності майбутніх учителів музики в процесі фахового навчання. Визначено, що самостійність майбутнього вчителя музики є складною професійно-особистісною властивістю, яка виникає на ґрунті засвоєння спеціальних (мистецьких) та психолого-педагогічних знань, втілюється в широкий спектр практичних умінь та навичок, спонукає до активних дій та позапатерналістської поведінки в навчально-професійній діяльності. Її структуру складає інтеграція мотиваційно-сенсового, актуалізаційно-пізнавального, когнітивно-змістового, процесуально-практичного й оцінно-рефлексивного конструктів. | uk |
dc.description.abstract | In the dissertation research the problem of self-dependence formation of future music teachers during the distance learning process has been considered. The significance of self-dependence formation of future music teachers in the process of vocational training has been analysed. Future music teacher’s self-dependence has been determined as a complex professional-personal trait arisen on the basis of mastering special (artistic) and psychological and pedagogical knowledge; is embodied in a wide range of practical skills and leaded toward active actions and extra-paternalistic behaviour in the educational and professional activity. Its structure consists of integration of certain constructs, namely: motivational-and-semantic, actualization-and-gnostic, cognitive-and-pithy, procedural-and-practical, and evaluative-and-reflexive ones. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | професійна підготовка майбутніх учителів музики | uk |
dc.subject | самостійність майбутніх учителів музики | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | методика | uk |
dc.subject | організаційно-педагогічні умови | uk |
dc.subject | vocational training of future music teachers | uk |
dc.subject | self-dependence of future music teachers | uk |
dc.subject | distance learning | uk |
dc.subject | methodology | uk |
dc.subject | organizational-and-pedagogical terms | uk |
dc.title | Формування самостійності майбутніх учителів музики у процесі дистанційного навчання | uk |
dc.title.alternative | Formation of future music teachers’ self-dependence during the distance learning process | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 378.147:[37.011.3-051:78] |