Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування самостійності майбутніх учителів музики у процесі дистанційного навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дубовий, Захар Сулейманович
dc.date.accessioned 2023-04-19T07:14:41Z
dc.date.available 2023-04-19T07:14:41Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Дубовий, Захар Сулейманович. Формування самостійності майбутніх учителів музики у процесі дистанційного навчання : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання (музика) / Дубовий Захар Сулейманович ; наук. керівник Козир Алла Володимирівна ; Криворізький державний педагогічний університет. - Кривий Ріг, 2019. - 255 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39873
dc.description.abstract У дисертації досліджено проблему формування самостійності майбутніх учителів музики в процесі дистанційного навчання. Проаналізовано значення формування самостійності майбутніх учителів музики в процесі фахового навчання. Визначено, що самостійність майбутнього вчителя музики є складною професійно-особистісною властивістю, яка виникає на ґрунті засвоєння спеціальних (мистецьких) та психолого-педагогічних знань, втілюється в широкий спектр практичних умінь та навичок, спонукає до активних дій та позапатерналістської поведінки в навчально-професійній діяльності. Її структуру складає інтеграція мотиваційно-сенсового, актуалізаційно-пізнавального, когнітивно-змістового, процесуально-практичного й оцінно-рефлексивного конструктів. uk
dc.description.abstract In the dissertation research the problem of self-dependence formation of future music teachers during the distance learning process has been considered. The significance of self-dependence formation of future music teachers in the process of vocational training has been analysed. Future music teacher’s self-dependence has been determined as a complex professional-personal trait arisen on the basis of mastering special (artistic) and psychological and pedagogical knowledge; is embodied in a wide range of practical skills and leaded toward active actions and extra-paternalistic behaviour in the educational and professional activity. Its structure consists of integration of certain constructs, namely: motivational-and-semantic, actualization-and-gnostic, cognitive-and-pithy, procedural-and-practical, and evaluative-and-reflexive ones. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject професійна підготовка майбутніх учителів музики uk
dc.subject самостійність майбутніх учителів музики uk
dc.subject дистанційне навчання uk
dc.subject методика uk
dc.subject організаційно-педагогічні умови uk
dc.subject vocational training of future music teachers uk
dc.subject self-dependence of future music teachers uk
dc.subject distance learning uk
dc.subject methodology uk
dc.subject organizational-and-pedagogical terms uk
dc.title Формування самостійності майбутніх учителів музики у процесі дистанційного навчання uk
dc.title.alternative Formation of future music teachers’ self-dependence during the distance learning process uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.147:[37.011.3-051:78]


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу