У дисертації досліджено проблему формування самостійності майбутніх учителів музики в процесі дистанційного навчання. Проаналізовано значення формування самостійності майбутніх учителів музики в процесі фахового навчання. Визначено, що самостійність майбутнього вчителя музики є складною професійно-особистісною властивістю, яка виникає на ґрунті засвоєння спеціальних (мистецьких) та психолого-педагогічних знань, втілюється в широкий спектр практичних умінь та навичок, спонукає до активних дій та позапатерналістської поведінки в навчально-професійній
діяльності. Її структуру складає інтеграція мотиваційно-сенсового, актуалізаційно-пізнавального, когнітивно-змістового, процесуально-практичного й оцінно-рефлексивного конструктів.
In the dissertation research the problem of self-dependence formation of future music teachers during the distance learning process has been considered. The significance of self-dependence formation of future music teachers in the process of vocational training has been analysed. Future music teacher’s self-dependence has been determined as a complex professional-personal trait arisen on the basis of mastering special (artistic) and psychological and pedagogical knowledge; is embodied in a wide range of practical skills and leaded toward active actions and extra-paternalistic behaviour in the educational and professional activity. Its structure consists of integration of certain constructs, namely: motivational-and-semantic, actualization-and-gnostic, cognitive-and-pithy, procedural-and-practical, and evaluative-and-reflexive ones.