Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методика навчання фахових дисциплін майбутніх учителів технологій з використанням комп'ютерного моделювання

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Дзус, Сергій Борисович
dc.date.accessioned 2023-04-19T07:08:29Z
dc.date.available 2023-04-19T07:08:29Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Дзус, Сергій Борисович. Методика навчання фахових дисциплін майбутніх учителів технологій з використанням комп'ютерного моделювання : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (технічні дисципліни) / Дзус Сергій Борисович ; наук. керівник Яшанов Сергій Микитович ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 282 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39870
dc.description.abstract У дисертації запропоновано новий підхід розв’язання проблеми навчання фахових дисциплін інформатичного циклу майбутніх учителів технологій з використанням комп’ютерного моделювання. Показано, що використання комп’ютерного моделювання при навчанні фахових дисциплін інформатичного циклу повинно здійснюватися з урахуванням дидактичних принципів: науковості, свідомості та активності, доступності, системності та послідовності, індивідуального підходу в навчанні. Сформульовано та описано основні методи використання комп’ютерного моделювання у навчанні інформатичних дисциплін, обґрунтовано методологічні підходи та організаційно-педагогічні умови ефективного впровадження комп’ютерного моделювання у процес інформатичної підготовки учителів технологій. uk
dc.description.abstract The thesis proposes a new approach to solving problems of training of professional disciplines of the informative cycle of future technologies teachers using computer simulations. It is shown, that the use of computer simulations in training of professional disciplines of informative cycle should be carried out taking into account didactic principles: scientific, awareness and activity, accessibility, consistency and sequence, individual approach to learning. Formulated and described the main methods of the use of computer simulations for training of informative disciplines, justified the methodological approaches, organizational and pedagogical conditions of effective introduction of computer simulations in the process of informative training of technologies teachers. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject комп’ютерне моделювання uk
dc.subject комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання uk
dc.subject інформатична підготовка uk
dc.subject електронні навчально-методичні комплекси uk
dc.subject методика навчання інформатичних дисциплін uk
dc.subject інформатичні компетентності uk
dc.subject сomputer simulations uk
dc.subject computer oriented learning tools uk
dc.subject informative training uk
dc.subject electronic educational-methodological complexes uk
dc.subject the methods of teaching of informative disciplines uk
dc.subject informative competence uk
dc.title Методика навчання фахових дисциплін майбутніх учителів технологій з використанням комп'ютерного моделювання uk
dc.title.alternative Methods of training professional disciplines of future technologies teachers using computer simulations uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.011.3-051:004.738.5(043.3)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics