У дисертації запропоновано новий підхід розв’язання проблеми навчання фахових дисциплін інформатичного циклу майбутніх учителів технологій з використанням комп’ютерного моделювання. Показано, що використання комп’ютерного моделювання при навчанні фахових дисциплін інформатичного циклу повинно здійснюватися з урахуванням дидактичних принципів: науковості, свідомості та активності, доступності, системності та послідовності, індивідуального підходу в навчанні. Сформульовано та описано основні методи використання комп’ютерного моделювання у навчанні інформатичних дисциплін, обґрунтовано методологічні підходи та організаційно-педагогічні умови ефективного впровадження комп’ютерного моделювання у процес інформатичної підготовки учителів технологій.
The thesis proposes a new approach to solving problems of training of professional disciplines of the informative cycle of future technologies teachers using computer simulations. It is shown, that the use of computer simulations in training of professional
disciplines of informative cycle should be carried out taking into account didactic principles: scientific, awareness and activity, accessibility, consistency and sequence, individual approach to learning. Formulated and described the main methods of the use of computer simulations for training of informative disciplines, justified the methodological approaches, organizational and pedagogical conditions of effective introduction of computer simulations in the process of informative training of technologies teachers.