ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Хе Сюефей | |
dc.date.accessioned | 2023-04-17T12:34:07Z | |
dc.date.available | 2023-04-17T12:34:07Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Хе Сюефей. Удосконалення музичної підготовки майбутнього вчителя хореографії в умовах вищої педагогічної освіти : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика музичного навчання / Хе Сюефей ; наук. керівник Щолокова Ольга Пилипівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 193 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39851 | |
dc.description.abstract | У дослідженні актуалізовано проблему музичної підготовки майбутніх учителів хореографії у педагогічній теорії та практиці мистецької освіти. Звернення до цієї теми зумовлено модернізацією хореографічної освіти Китаю, пріоритетним завданням якої стало посилення художньо-естетичної спрямованості навчання майбутніх учителів-хореографів завдяки оволодінню необхідними уміннями в галузі інструментального виконавства та осмислення стильових і жанрових особливостей музичного мистецтва. Наукова новизна та теоретичне значення одержаних результатів: вперше обґрунтовано структуру музичної підготовки вчителя хореографії; визначено критерії (мотиваційно-когнітивний, емоційно-ціннісний, творчо-виконавський) та рівні музичної підготовленості майбутніх учителів хореографії; розроблено педагогічні умови удосконалення музичної підготовки майбутніх вчителів хореографії; розроблено та обґрунтовано методики удосконалення музичної підготовки майбутніх учителів хореографії; уточнено теоретичну сутність поняття «музична підготовка майбутніх учителів хореографії», яка включає сукупність мотивів, цілей та завдань педагогічної діяльності, вміння здійснювати музично-теоретичний аналіз виконуваного твору, готовність до творчо-виконавської діяльності; удосконалено навчально-методичний супровід музичної підготовки майбутніх учителів хореографії для вищих навчальних закладів; подальшого розвитку набули положення щодо оптимізації процесу удосконалення музичної підготовки майбутніх учителів хореографії за допомогою створення інформаційного навчального середовища. Практичне значення одержаних результатів дослідження визначається тим, що зміст, форми і методи формування музичної підготовки майбутніх учителів хореографії у процесі музичної підготовки експериментально перевірені й можуть бути впроваджені в практику сучасних ЗВО. Розроблено навчально-методичний супровід музичної підготовки майбутніх учителів хореографії для вищих навчальних закладів. Матеріали дослідження можуть бути використані викладачами вищих навчальних закладів у процесі музичної підготовки майбутніх учителів хореографії і застососуватися у подальших дослідженнях з проблем професійної підготовки студентів спеціальності «Хореографія». | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | майбутні вчителі хореографії | uk |
dc.subject | музична підготовка | uk |
dc.subject | методика | uk |
dc.subject | музичний твір | uk |
dc.subject | удосконалення музичної підготовки | uk |
dc.subject | фортепіанне навчання | uk |
dc.title | Удосконалення музичної підготовки майбутнього вчителя хореографії в умовах вищої педагогічної освіти | uk |
dc.title.alternative | Improvement of Musical Training of a Future Teacher of Choreography in the Conditions of Higher Pedagogical Education | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 378.011.3-051:792.8:78(043.3) |