Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Удосконалення музичної підготовки майбутнього вчителя хореографії в умовах вищої педагогічної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хе Сюефей
dc.date.accessioned 2023-04-17T12:34:07Z
dc.date.available 2023-04-17T12:34:07Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Хе Сюефей. Удосконалення музичної підготовки майбутнього вчителя хореографії в умовах вищої педагогічної освіти : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика музичного навчання / Хе Сюефей ; наук. керівник Щолокова Ольга Пилипівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 193 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39851
dc.description.abstract У дослідженні актуалізовано проблему музичної підготовки майбутніх учителів хореографії у педагогічній теорії та практиці мистецької освіти. Звернення до цієї теми зумовлено модернізацією хореографічної освіти Китаю, пріоритетним завданням якої стало посилення художньо-естетичної спрямованості навчання майбутніх учителів-хореографів завдяки оволодінню необхідними уміннями в галузі інструментального виконавства та осмислення стильових і жанрових особливостей музичного мистецтва. Наукова новизна та теоретичне значення одержаних результатів: вперше обґрунтовано структуру музичної підготовки вчителя хореографії; визначено критерії (мотиваційно-когнітивний, емоційно-ціннісний, творчо-виконавський) та рівні музичної підготовленості майбутніх учителів хореографії; розроблено педагогічні умови удосконалення музичної підготовки майбутніх вчителів хореографії; розроблено та обґрунтовано методики удосконалення музичної підготовки майбутніх учителів хореографії; уточнено теоретичну сутність поняття «музична підготовка майбутніх учителів хореографії», яка включає сукупність мотивів, цілей та завдань педагогічної діяльності, вміння здійснювати музично-теоретичний аналіз виконуваного твору, готовність до творчо-виконавської діяльності; удосконалено навчально-методичний супровід музичної підготовки майбутніх учителів хореографії для вищих навчальних закладів; подальшого розвитку набули положення щодо оптимізації процесу удосконалення музичної підготовки майбутніх учителів хореографії за допомогою створення інформаційного навчального середовища. Практичне значення одержаних результатів дослідження визначається тим, що зміст, форми і методи формування музичної підготовки майбутніх учителів хореографії у процесі музичної підготовки експериментально перевірені й можуть бути впроваджені в практику сучасних ЗВО. Розроблено навчально-методичний супровід музичної підготовки майбутніх учителів хореографії для вищих навчальних закладів. Матеріали дослідження можуть бути використані викладачами вищих навчальних закладів у процесі музичної підготовки майбутніх учителів хореографії і застососуватися у подальших дослідженнях з проблем професійної підготовки студентів спеціальності «Хореографія». uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject майбутні вчителі хореографії uk
dc.subject музична підготовка uk
dc.subject методика uk
dc.subject музичний твір uk
dc.subject удосконалення музичної підготовки uk
dc.subject фортепіанне навчання uk
dc.title Удосконалення музичної підготовки майбутнього вчителя хореографії в умовах вищої педагогічної освіти uk
dc.title.alternative Improvement of Musical Training of a Future Teacher of Choreography in the Conditions of Higher Pedagogical Education uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.011.3-051:792.8:78(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу