Короткий опис(реферат):
У дослідженні актуалізовано проблему музичної підготовки майбутніх учителів хореографії у педагогічній теорії та практиці мистецької освіти. Звернення до цієї теми зумовлено модернізацією хореографічної освіти Китаю, пріоритетним завданням якої стало посилення художньо-естетичної спрямованості навчання майбутніх учителів-хореографів завдяки оволодінню необхідними уміннями в галузі інструментального виконавства та осмислення стильових і жанрових особливостей музичного мистецтва. Наукова новизна та теоретичне значення одержаних результатів: вперше обґрунтовано структуру музичної підготовки вчителя хореографії; визначено критерії (мотиваційно-когнітивний, емоційно-ціннісний, творчо-виконавський) та рівні музичної підготовленості майбутніх учителів хореографії; розроблено педагогічні умови удосконалення музичної підготовки майбутніх вчителів хореографії; розроблено та обґрунтовано методики удосконалення музичної підготовки майбутніх учителів хореографії; уточнено теоретичну сутність поняття «музична підготовка майбутніх учителів хореографії», яка включає сукупність мотивів, цілей та завдань педагогічної діяльності, вміння здійснювати музично-теоретичний аналіз виконуваного твору, готовність до творчо-виконавської діяльності; удосконалено навчально-методичний супровід музичної підготовки майбутніх учителів хореографії для вищих навчальних закладів; подальшого розвитку набули положення щодо оптимізації процесу удосконалення музичної підготовки майбутніх учителів хореографії за допомогою створення інформаційного навчального середовища. Практичне значення одержаних результатів дослідження визначається тим, що зміст, форми і методи формування музичної підготовки майбутніх учителів хореографії у процесі музичної підготовки експериментально перевірені й можуть бути впроваджені в практику сучасних ЗВО. Розроблено навчально-методичний супровід музичної підготовки майбутніх учителів хореографії для вищих навчальних закладів. Матеріали дослідження можуть бути використані викладачами вищих навчальних закладів у процесі музичної підготовки майбутніх учителів хореографії і застососуватися у подальших дослідженнях з проблем професійної підготовки студентів спеціальності «Хореографія».