У дисертації здійснено теоретичне узагальнення й нове вирішення наукової проблеми забезпечення психологічних умов розвитку творчої уваги дітей старшого дошкільного віку, що лягло в основу вироблення відповідних теоретичних засад, спрямованих на вирішення актуальних науково-прикладних питань у галузі вікової та педагогічної психології, що можуть бути використані для формування системи розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку. У результаті проведеного дисертаційного дослідження розкрито стан і ґенезу наукового вивчення проблематики уяви загалом та творчої уяви
зокрема, визначено теоретичні підходи до розуміння поняття «уява» та «творча уява» у психології та особливостей їх прояву в старшому дошкільному віці, визначено психологічні умови розвитку творчої уяви старших дошкільників.
In the dissertation the theoretical generalization and the new solution of the scientific problem of ensuring the psychological conditions of the development of the creative attention of children of the senior preschool age were implemented, which formed the basis for the development of the relevant theoretical principles aimed to solve relevant scientific issues in the field of age and pedagogical psychology that can be used for formation of the system of development of creative abilities of children of preschool age. As a result of the dissertation research, the state and the genesis of scientific study of the problems of imagination in general and creative imagination apart are revealed, the theoretical approaches to understanding the concept of "imagination" and "creative imagination" in psychology and features of their manifestation in the senior preschool age are determined, psychological conditions of the development of creative imagination senior preschool children are defined.