Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологія соціальної справедливості у педагогічній взаємодії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Клочек, Лілія Валентинівна
dc.date.accessioned 2023-04-17T10:09:39Z
dc.date.available 2023-04-17T10:09:39Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Клочек, Лілія Валентинівна. Психологія соціальної справедливості у педагогічній взаємодії : дис. ... докт. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Клочек Лілія Валентинівна ; наук. консультант Булах Ірина Сергіївна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 565 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39846
dc.description.abstract Дисертація присвячена вивченню актуальної проблеми досягнення соціальної справедливості у педагогічній взаємодії. Проаналізовано наукові підходи до вивчення змісту та сутності соціальної справедливості у психології, висвітлено психологічні особливості та процесуальні основи справедливості у соціальній взаємодії, розкрито феноменологію соціальної справедливості у педагогічній взаємодії. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the study of topical problem of a chieving social justice in interaction between teachers and students. It analyzes the scientific approaches to the study of subject matter and essence of social justice in psychology, describes psychological peculiarities and procedural basis of justice in social interaction and covers phenomenology of social justice in pedagogical interaction. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject соціальна справедливість uk
dc.subject педагогічна взаємодія uk
dc.subject ціннісно- діалогічний підхід uk
dc.subject особистісна цінність uk
dc.subject цінність особистості учня uk
dc.subject ціннісно-смислова рівність uk
dc.subject social justice uk
dc.subject pedagogical interaction uk
dc.subject value-dialogical approach uk
dc.subject personal value uk
dc.subject student’s personality value uk
dc.subject value-semantic equality uk
dc.title Психологія соціальної справедливості у педагогічній взаємодії uk
dc.title.alternative Psychology of social justice in pedagogical interaction uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.922.7: 316.614]:37(043.5)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу