Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методика розвитку музично-естетичного смаку підлітків у процесі співацького навчання

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Лі Жуйцін
dc.date.accessioned 2023-04-17T09:06:31Z
dc.date.available 2023-04-17T09:06:31Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Лі Жуйцін. Методика розвитку музично-естетичного смаку підлітків у процесі співацького навчання : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Лі Жуйцін ; наук. керівник Єременко Ольга Володимирівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 230 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39841
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі розвитку музично-естетичного смаку підлітків у процесі співацького навчання. У роботі з’ясовано стан розробки досліджуваної проблеми у психолого-педагогічній науці й мистецтвознавстві та схарактеризовано поняттєво-термінологічний апарат. Розроблено та теоретично обґрунтовано компонентну структуру розвитку музично-естетичного смаку підлітків у процесі співацького навчання. Визначено критерії, показники та рівні розвиненості музично-естетичного смаку підлітків у процесі співацького навчання. Розроблено поетапну методику розвитку музично-естетичного смаку підлітків у процесі співацького навчання. Експериментально перевірено ефективність запропонованої методики розвитку музично-естетичного смаку підлітків у процесі співацького навчання. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що вперше: визначено сутність і зміст розвитку музично-естетичного смаку підлітків у процесі співацького навчання; розроблено компонентну структуру розвитку музично-естетичного смаку підлітків у процесі співацького навчання, визначено критерії, показники й рівні розвиненості даного феномена; представлено методику розвитку музично-естетичного смаку підлітків у процесі співацького навчання. uk
dc.description.abstract The thesis is a comprehensive study in the field of the theory and methodology of musical pedagogy on the problem of development of musical and aesthetic taste of adolescents in the process of singing training. The state of research of the problem in psychological-pedagogical scientific literature and art studies is determined. It is found out that research of this phenomenon is carried out at various branch levels, namely: philosophical, sociological, psychological, pedagogical, art studies. The scientific novelty and theoretical significance of the obtained generalizations are formulated in such a way that for the first time: the essence and content of development of musical and aesthetic taste of adolescents in the process of singing training have been determined; the component structure of development of musical and aesthetic taste of adolescents in the process of singing training has been developed, criteria, indicators and levels of development of this phenomenon have been determined; the methodology of development of musical and aesthetic taste of adolescents in the process of singing training has been presented. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject методика uk
dc.subject розвиток uk
dc.subject смак uk
dc.subject музично-естетичний смак uk
dc.subject співацьке навчання uk
dc.subject підлітки uk
dc.subject methods uk
dc.subject development uk
dc.subject taste uk
dc.subject musical and aesthetic taste uk
dc.subject singing training uk
dc.subject adolescents uk
dc.title Методика розвитку музично-естетичного смаку підлітків у процесі співацького навчання uk
dc.title.alternative Methods of development of musical and aesthetic taste of adolescents in the process of singing training uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.147:78.08]:[373.011.3-051:78](043.3)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics