Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування музично-сценічних умінь майбутніх учителів музики і хореографії в процесі фахової підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лі Ян
dc.date.accessioned 2023-04-17T09:01:55Z
dc.date.available 2023-04-17T09:01:55Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Лі Ян. Формування музично-сценічних умінь майбутніх учителів музики і хореографії в процесі фахової підготовки : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Лі Ян ; наук. керівник Зайцева Алла Віталіївна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 227 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39840
dc.description.abstract У дисертації досліджено проблему формування музично-сценічних умінь майбутніх учителів музики і хореографії в процесі фахової підготовки. Проаналізоване значення формування музично-сценічних умінь майбутніх учителів музики і хореографії в процесі фахового навчання. Так як уміння є здатністю належним чином виконувати певні дії, то вони передбачають необхідність використання раніше накопиченого особистісного досвіду і певних знань, що є основою умінь. З огляду на це, сформованість у студентів факультетів мистецтв музично-сценічних умінь доцільно розглядати як одну з важливих фахових характеристик сучасного вчителя музичного мистецтва і хореографії. Наукова новизна і теоретичне значення одержаних результатів дослідження полягає в тому, що вперше: розроблені: компонентна структура, критерії, показники та методична модель музично-сценічних умінь майбутніх учителів музики і хореографії; визначено: функції, комплекс методів і прийомів; наукові підходи та принципи оволодіння майбутніми вчителями музики і хореографії музично-сценічними вміннями; уточнено поняття «формування музично-сценічних умінь майбутніх учителів музики і хореографії в процесі фахової підготовки», розкрито сутність цього поняття; подальший розвиток отримали: методи та засоби комплексної діагностики та рівні сформованості музично-сценічних умінь майбутніх учителів музики і хореографії; розширена теоретико-методологічна основа формування музично-сценічних умінь майбутніх учителів музики і хореографії. uk
dc.description.abstract In the dissertation the problem of formation of musical and stage skills of future teachers of music and choreography in the process of professional preparation is researched. The importance of forming musical and stage skills of future music teachers and choreography in the process of professional training is analyzed. Since abilities are the ability to perform certain actions in a proper manner, they require the use of previously accumulated personal experience and certain knowledge that is the basis of abilities. In view of this, the formation of students of faculties of art of musical and stage skills should be considered as one of the important characteristics of a modern teacher of musical art and choreography. The scientific novelty and the theoretical significance of the results of the research is that for the first time: developed: component structure, criteria, indicators and methodical model of musical and stage skills of future music teachers and choreographers; defined: functions, complex of methods and techniques; scientific approaches and principles of mastering by future teachers of music and choreography musical-stage skills; the concept of "the formation of musical and stage skills of future teachers of music and choreography in the process of professional training" is clarified, the essence of this concept is revealed; further developed: methods and means of complex diagnostics and the level of formation of musical-stage skills of future teachers of music and choreography; An expanded theoretical and methodological basis for the formation of musical and stage skills of future music teachers and choreographers. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject музично-сценічні уміння uk
dc.subject майбутні вчителі музики та хореографії uk
dc.subject фахова підготовка uk
dc.subject компонентна структура uk
dc.subject методична модель uk
dc.subject musical-stage skills uk
dc.subject future teachers of music and choreography uk
dc.subject professional training uk
dc.subject component structure uk
dc.subject methodical model uk
dc.title Формування музично-сценічних умінь майбутніх учителів музики і хореографії в процесі фахової підготовки uk
dc.title.alternative Formation of musical and stage skills of future teachers of music and choreography in the process of professional preparation uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.011.3-051:78]:39(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу