Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості засвоєння візуально-семантичних образів студентами у процесі вивчення іноземної мови з ієрогліфічною писемністю

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Наумова, Юлія Станіславівна
dc.date.accessioned 2023-04-17T08:15:42Z
dc.date.available 2023-04-17T08:15:42Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Наумова, Юлія Станіславівна. Особливості засвоєння візуально-семантичних образів студентами у процесі вивчення іноземної мови з ієрогліфічною писемністю : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Наумова Юлія Станіславівна ; наук. керівник Долинська Любов Василівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 276 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39837
dc.description.abstract Дисертацію присвячено вирішенню актуальної проблеми підвищення ефективності засвоєння студентами мовного ЗВО ієрогліфічної писемності. У роботі зроблено припущення, яке знайшло своє підтвердження, що оптимізація ефективності засвоєння студентами ієрогліфіки відбуватиметься за умов усвідомлення студентами психолінгвістичних відмінностей засвоєння ієрогліфічної мови у порівнянні з рідною; знання і врахування студентами власних когнітивних стилів при освоєнні професійних ієрогліфічних компетенцій; опори на образну сферу студентів; оволодіння студентами навчальними стратегіями, відповідними специфіці мови; зовнішнього та внутрішнього управління мотиваційним процесом; реалізації індивідуальноособистісного підходу; розподілу відповідальності між викладачем і студентом. uk
dc.description.abstract The scope of this Dissertation is to contribute to the solution of a topical problem of increasing the efficiency of mastering a hieroglyphic script by the students of linguistic universities. An assumption is therefore made in this work (and it has been proved) that the the efficiency of mastering hieroglyphic scripts can only be optimized, if students realize psycho-linguistic differences in the learning of hieroglyphic language in comparison with their native language; if they are knowledgeable and take into consideration their own cognitive styles in their mastering of professional hieroglyphic competences; if students effort is supported by their use of the sphere of images; if students master educational strategies relevant to a language’s specifics; if they can manage the process of their own external and internal motivation; if they realize an individual and personalized approach; if responsibilities are distributed between the teacher and the student. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject засвоєння uk
dc.subject сприймання uk
dc.subject ієрогліф uk
dc.subject ієрогліфічна писемність uk
dc.subject візуально-семантичний образ ієрогліфу uk
dc.subject когнітивний uk
dc.subject компетентнісний uk
dc.subject стратегічний підходи у навчанні uk
dc.subject когнітивні стилі uk
dc.subject мотивація навчання uk
dc.subject learning uk
dc.subject perception uk
dc.subject hieroglyph uk
dc.subject hieroglyph writing uk
dc.subject visual-semantic images of a hieroglyph uk
dc.subject cognitive uk
dc.subject competence-based uk
dc.subject strategic approaches to learning uk
dc.subject cognitive styles uk
dc.subject learning motivation uk
dc.title Особливості засвоєння візуально-семантичних образів студентами у процесі вивчення іноземної мови з ієрогліфічною писемністю uk
dc.title.alternative Peculiarities of Students` Mastering the Visual- Semantic Images in the Process of Learning a Foreign Language with the Hieroglyph Writing uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.147:811.521]:81'23(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу