Дисертація присвячена вивченню та аналізу розвитку організаційно-педагогічних засад у Полтавському вчительському інституті у 1914–1941 рр. У дисертаційній роботі відповідно до мети і завдань здійснено аналіз розвитку організаційнопедагогічних засад діяльності Полтавського вчительського інституту у 1914-1941 рр., у результаті чого досягнуто нове вирішення наукового завдання, що полягає у виявленні й систематизації організаційно-педагогічних засад діяльності та узагальненні досвіду Полтавського вчительського інституту досліджуваного періоду.
The dissertation is devoted to studying and analyzing the development of organizational and pedagogical principles at Poltava Teachers’ Institute in 1914-1941. In the dissertation, in accordance with the goals and objectives, an analysis of the development of organizational and pedagogical foundations of the activities of Poltava Teachers’ Institute in 1914-1941 was carried out, resulting in a new solution to the scientific problem, which is to identify and systematize the organizational and pedagogical principles of activity and generalize the experience of Poltava Teachers’ Institute of the studied period.