ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | В'яла, Оксана Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2023-04-12T13:24:29Z | |
dc.date.available | 2023-04-12T13:24:29Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | В'яла, Оксана Миколаївна. Формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної самореалізації в оздоровчій діяльності : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / В'яла Оксана Миколаївна ; наук. керівник Путров Сергій Юрійович ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 300 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39761 | |
dc.description.abstract | Вперше виявлено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної самореалізації в оздоровчій діяльності (розвиток і розуміння суб’єктами освітнього процесу можливостей професійної самореалізації в оздоровчій діяльності; поєднання традиційних методів навчання з інноваційними, спрямованими на моделювання професійних ситуацій, пов’язаних з оздоровчою діяльністю вчителя фізичної культури; поглиблення практичної складової підготовки студентів, активізація їх науково-дослідної роботи та підвищення значущості самоосвіти); розроблено модель формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної самореалізації в оздоровчій діяльності як систему, в якій функціонально взаємодіють цільовий, теоретико-методологічний, пізнавально-практичний (теоретична, діяльнісно-операційна на наукова складові) та аналітико- результативний блоки. | uk |
dc.description.abstract | The effectiveness of pedagogical conditions for the formation of the readiness of future teachers of physical culture for professional self-realization in health-improving activities was found to be theoretically substantiated and experimentally verified (development and understanding of the subjects of the educational process of the possibilities of professional self-realization in the health activity; a combination of traditional teaching methods with innovative, aimed at modeling professional situations related to the health-improving activities of the teacher of physical culture; deepening of the practical component of students' preparation; activization of research work and increasing the importance of self-education); the developed model of the formation readiness of the future teachers of physical culture to professional self-realization in health improving activity as a system in which functionally interacting target, theoretical and methodological, cognitive-practical (theoretical, cognitive-informative on scientific components) and analytical results block. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | формування готовності | uk |
dc.subject | майбутні учителі фізичної культури | uk |
dc.subject | професійна самореалізація | uk |
dc.subject | оздоровча діяльность | uk |
dc.subject | formation | uk |
dc.subject | readiness | uk |
dc.subject | the future teachers of physical culture | uk |
dc.subject | professional self-realization | uk |
dc.subject | health-improving activity | uk |
dc.title | Формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної самореалізації в оздоровчій діяльності | uk |
dc.title.alternative | The formation of the readiness of the future teachers of physical culture for the professional self-realization in health-improving activities | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 378.091.3:373.5.011.3-051]:796(043.3) |