Вперше виявлено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної самореалізації в оздоровчій діяльності (розвиток і розуміння суб’єктами освітнього процесу можливостей професійної самореалізації в оздоровчій діяльності; поєднання традиційних методів навчання з інноваційними, спрямованими на моделювання професійних ситуацій, пов’язаних з оздоровчою діяльністю вчителя фізичної культури; поглиблення практичної складової підготовки студентів, активізація їх науково-дослідної роботи та підвищення значущості самоосвіти); розроблено модель формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної самореалізації в оздоровчій діяльності як систему, в якій функціонально
взаємодіють цільовий, теоретико-методологічний, пізнавально-практичний (теоретична, діяльнісно-операційна на наукова складові) та аналітико-
результативний блоки.
The effectiveness of pedagogical conditions for the formation of the readiness of future teachers of physical culture for professional self-realization in health-improving activities was found to be theoretically substantiated and experimentally verified (development and understanding of the subjects of the educational process of the possibilities of professional self-realization in the health activity; a combination of traditional teaching methods with innovative, aimed at modeling professional situations related to the health-improving activities of the teacher of physical culture; deepening of the practical component of students' preparation; activization of research work and increasing the importance of self-education); the developed model of the formation readiness of the future teachers of physical culture to professional self-realization in health improving activity as a system in which functionally interacting target, theoretical and methodological, cognitive-practical (theoretical, cognitive-informative on scientific components) and analytical results block.