Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні основи християнсько-неоплатонічної естетики Максима Сповідника: історико-філософський аналіз

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чорноморець, Євгенія Матеївна
dc.date.accessioned 2023-04-11T12:36:32Z
dc.date.available 2023-04-11T12:36:32Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Чорноморець, Євгенія Матеївна. Теоретичні основи християнсько-неоплатонічної естетики Максима Сповідника: історико-філософський аналіз : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.05 – історія філософії / Чорноморець Євгенія Матеївна ; наук. керівник Остащук Іван Богданович ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 269 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39735
dc.description.abstract Об’єктом дослідження є історія й теорія релігійної естетики класичного етапу розвитку східно-християнського неоплатонізму. Предметом дослідження є теоретичні основи християнсько-неоплатонічної естетики Максима Сповідника та її вплив на формування візантійського іконошанування. Наукова новизна дисертаційного дослідження полягає в тому, що в ньому вперше здійснено цілісний історико-філософський аналіз теоретичних основ християнсько-неоплатонічної естетики Максима Сповідника та її впливу на формування теоретичного обґрунтування візантійського іконошанування. Метою дослідження є здійснення цілісної історико-філософської реконструкції основних засад і особливостей християнсько-неоплатонічної естетики Максима Сповідника та визначення її впливу на формування теоретичного обґрунтування візантійського іконошанування. uk
dc.description.abstract The purpose of the study is to make a holistic historical and philosophical reconstruction of the basic principles and peculiarities of Maximus the Confessor Christian Neoplatonic aesthetics and to study its influence on the formation of the theoretical comprehention of the Byzantine Iconodulism. The object of the study is the history and theory of religious aesthetics of the classical stage of the development of Eastern Christian Neoplatonism. The subject of the study is the theoretical foundations of the Christian Neoplatonic aesthetics of Maximus the Confessor and its influence on the formation of Byzantine Iconodulism. The scientific novelty of the dissertation is that it was made the first integral historical and philosophical analysis of the theoretical foundations of the Christian Neoplatonic aesthetics of Maximus the Confessor and its influence on the process of the theoretical justification of the Byzantine Iconodulism. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject Максим Сповідник uk
dc.subject християнський неоплатонізм uk
dc.subject Ямвліх uk
dc.subject Прокл uk
dc.subject теоестетика uk
dc.subject символ uk
dc.subject сінфема uk
dc.subject теургія uk
dc.subject теозіс uk
dc.subject Maximus the Confessor uk
dc.subject Christian Neoplatonism uk
dc.subject Iamblichus uk
dc.subject Proclus uk
dc.subject theo-aesthetics uk
dc.subject symbol uk
dc.subject synthema uk
dc.subject theurgy uk
dc.subject theosis uk
dc.title Теоретичні основи християнсько-неоплатонічної естетики Максима Сповідника: історико-філософський аналіз uk
dc.title.alternative Theoretical foundations of Christian-neoplatonic aesthetics of Maximus the Confessor: historical and philosophical analysis uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 1 (091)+141


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу