Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Корекція психомоторного розвитку дітей з розладами аутистичного спектру засобами фізичного виховання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Породько, Мар'яна Ігорівна
dc.date.accessioned 2023-04-10T19:47:11Z
dc.date.available 2023-04-10T19:47:11Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Породько, Мар'яна Ігорівна. Корекція психомоторного розвитку дітей з розладами аутистичного спектру засобами фізичного виховання : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Породько Мар'яна Ігорівна ; наук. керівник Шульженко Діна Іванівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 201 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39709
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження включає теоретичний аналіз та емпіричне вивчення проблеми психомоторного розвитку дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектру. В дисертації розглянуті сучасні підходи до понять «психомоторний розвиток», «засоби фізичного виховання», «система корекційних заходів», висвітлено організацію та результати експериментального дослідження, обґрунтована корекційнопедагогічна програма корекції психомоторики дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектру, експериментально доведена ефективність корекційної програми з розвитку психомоторики. Представлено процедуру організації, методичнного забезпечення, особливості проведення і результати дослідження психомоторного розвитку дітей старшого дошкільного віку із розладами аутистичного спектру та їх однолітків з нормотиповим розвитком; визначені емпіричні показники відповідно до об’єкта нашого дослідження; наведено одержані результати у кількісних і якісних показниках. Описаний вплив психомоторики на процес навчання та розвитку дітей дошкільного віку uk
dc.description.abstract The dissertation study includes theoretical analysis and empirical study of the problem of psychomotor development among senior preschool-age children with autism spectrum disorders. The dissertation considers modern approaches to the concepts of “psychomotor development”, “means of physical education”, “system of corrective measures”, highlights the organization and results of experimental studies, substantiates correctional and pedagogical program of psychomotor correction among senior preschool-age children with autism spectrum disorders, experimentally proves the effectiveness of correctional programme of the development of psychomotor skills. There have been presented: the procedure of organization, methodical maintenance, features of carrying out and results of psychomotor development study among children with autism spectrum disorders and their peers with typical development norm; there have been determined empirical indicators in accordance with the object of our study; the obtained results have been given in quantitative and qualitative assessments. The influence of psychomotor skills on the process of learning and development among preschool-age children has been described. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject психомоторний розвиток uk
dc.subject діти дошкільного віку з розладами аутистичного спектру uk
dc.subject порушення аутистичного спектру uk
dc.subject засоби фізичного виховання uk
dc.subject корекція uk
dc.subject psychomotor development uk
dc.subject preschool-age children uk
dc.subject with autism spectrum disorders uk
dc.subject autism spectrum disorders uk
dc.subject means of physical education uk
dc.subject correction uk
dc.title Корекція психомоторного розвитку дітей з розладами аутистичного спектру засобами фізичного виховання uk
dc.title.alternative Correction of psychomotor development among children with autism spectrum disorders by means of physical education uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 376-053.4-056.34:796


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу