ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Породько, Мар'яна Ігорівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2023-04-10T19:47:11Z | |
dc.date.available | 2023-04-10T19:47:11Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Породько, Мар'яна Ігорівна. Корекція психомоторного розвитку дітей з розладами аутистичного спектру засобами фізичного виховання : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Породько Мар'яна Ігорівна ; наук. керівник Шульженко Діна Іванівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 201 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39709 | |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження включає теоретичний аналіз та емпіричне вивчення проблеми психомоторного розвитку дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектру. В дисертації розглянуті сучасні підходи до понять «психомоторний розвиток», «засоби фізичного виховання», «система корекційних заходів», висвітлено організацію та результати експериментального дослідження, обґрунтована корекційнопедагогічна програма корекції психомоторики дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектру, експериментально доведена ефективність корекційної програми з розвитку психомоторики. Представлено процедуру організації, методичнного забезпечення, особливості проведення і результати дослідження психомоторного розвитку дітей старшого дошкільного віку із розладами аутистичного спектру та їх однолітків з нормотиповим розвитком; визначені емпіричні показники відповідно до об’єкта нашого дослідження; наведено одержані результати у кількісних і якісних показниках. Описаний вплив психомоторики на процес навчання та розвитку дітей дошкільного віку | uk |
dc.description.abstract | The dissertation study includes theoretical analysis and empirical study of the problem of psychomotor development among senior preschool-age children with autism spectrum disorders. The dissertation considers modern approaches to the concepts of “psychomotor development”, “means of physical education”, “system of corrective measures”, highlights the organization and results of experimental studies, substantiates correctional and pedagogical program of psychomotor correction among senior preschool-age children with autism spectrum disorders, experimentally proves the effectiveness of correctional programme of the development of psychomotor skills. There have been presented: the procedure of organization, methodical maintenance, features of carrying out and results of psychomotor development study among children with autism spectrum disorders and their peers with typical development norm; there have been determined empirical indicators in accordance with the object of our study; the obtained results have been given in quantitative and qualitative assessments. The influence of psychomotor skills on the process of learning and development among preschool-age children has been described. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | психомоторний розвиток | uk |
dc.subject | діти дошкільного віку з розладами аутистичного спектру | uk |
dc.subject | порушення аутистичного спектру | uk |
dc.subject | засоби фізичного виховання | uk |
dc.subject | корекція | uk |
dc.subject | psychomotor development | uk |
dc.subject | preschool-age children | uk |
dc.subject | with autism spectrum disorders | uk |
dc.subject | autism spectrum disorders | uk |
dc.subject | means of physical education | uk |
dc.subject | correction | uk |
dc.title | Корекція психомоторного розвитку дітей з розладами аутистичного спектру засобами фізичного виховання | uk |
dc.title.alternative | Correction of psychomotor development among children with autism spectrum disorders by means of physical education | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 376-053.4-056.34:796 |