Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Психологічні чинники формування професійної самосвідомості майбутніх спеціальних педагогів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Сидорович, Ольга Ігорівна
dc.date.accessioned 2023-04-07T07:09:50Z
dc.date.available 2023-04-07T07:09:50Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Сидорович, Ольга Ігорівна. Психологічні чинники формування професійної самосвідомості майбутніх спеціальних педагогів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 – спеціальна психологія / Сидорович Ольга Ігорівна ; наук. керівник Гапон Надія Павлівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 330 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39697
dc.description.abstract У дисертації вперше узагальнено міждисциплінарні напрацювання проблематики професійної самосвідомості майбутніх спеціальних педагогів. Обґрунтовано ієрархічну структуру психологічних компонентів професійної самосвідомості майбутніх спеціальних педагогів, досліджено її параметри та шляхом реалізації психологічної програми психотренінгу посилено певні констеляції чинників, що є формувальними для професійної самосвідомості. Метою дослідження є обґрунтування ієрархічної структури психологічних чинників професійної самосвідомості майбутніх спеціальних педагогів, дослідження їхнього вияву та подальшої психологічної роботи з формування професійної самосвідомості майбутніх спеціальних педагогів. uk
dc.description.abstract In the dissertation for the first time interdisciplinary developments of problems of professional self-consciousness of future special educators are generalized. The hierarchical structure of psychological components of professional self-consciousness of future special educators is substantiated, its parameters are investigated and by realization of the psychological program of psychotraining certain constellations of the factors forming for professional self-consciousness are strengthened. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject професійна самосвідомість uk
dc.subject ієрархічна модель самосвідомості uk
dc.subject компоненти та чинники самосвідомості uk
dc.subject формування uk
dc.subject налаштованість uk
dc.subject ціннісна зорієнтованість uk
dc.subject інноваційність uk
dc.subject спеціальні педагоги uk
dc.subject психотренінг uk
dc.subject professional self-consciousness uk
dc.subject hierarchical model of self- consciousness uk
dc.subject components and factors of self-consciousness uk
dc.subject formation uk
dc.subject attitude uk
dc.subject value orientation uk
dc.subject innovation uk
dc.subject special educators uk
dc.subject psychotraining uk
dc.title Психологічні чинники формування професійної самосвідомості майбутніх спеціальних педагогів uk
dc.title.alternative Psychological Factors of Professional Self-consciousness Formation of the Future Special Educators uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.923.2:378.011.3.013.82]-051


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics