ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сидорович, Ольга Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2023-04-07T07:09:50Z | |
dc.date.available | 2023-04-07T07:09:50Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Сидорович, Ольга Ігорівна. Психологічні чинники формування професійної самосвідомості майбутніх спеціальних педагогів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 – спеціальна психологія / Сидорович Ольга Ігорівна ; наук. керівник Гапон Надія Павлівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 330 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39697 | |
dc.description.abstract | У дисертації вперше узагальнено міждисциплінарні напрацювання проблематики професійної самосвідомості майбутніх спеціальних педагогів. Обґрунтовано ієрархічну структуру психологічних компонентів професійної самосвідомості майбутніх спеціальних педагогів, досліджено її параметри та шляхом реалізації психологічної програми психотренінгу посилено певні констеляції чинників, що є формувальними для професійної самосвідомості. Метою дослідження є обґрунтування ієрархічної структури психологічних чинників професійної самосвідомості майбутніх спеціальних педагогів, дослідження їхнього вияву та подальшої психологічної роботи з формування професійної самосвідомості майбутніх спеціальних педагогів. | uk |
dc.description.abstract | In the dissertation for the first time interdisciplinary developments of problems of professional self-consciousness of future special educators are generalized. The hierarchical structure of psychological components of professional self-consciousness of future special educators is substantiated, its parameters are investigated and by realization of the psychological program of psychotraining certain constellations of the factors forming for professional self-consciousness are strengthened. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | професійна самосвідомість | uk |
dc.subject | ієрархічна модель самосвідомості | uk |
dc.subject | компоненти та чинники самосвідомості | uk |
dc.subject | формування | uk |
dc.subject | налаштованість | uk |
dc.subject | ціннісна зорієнтованість | uk |
dc.subject | інноваційність | uk |
dc.subject | спеціальні педагоги | uk |
dc.subject | психотренінг | uk |
dc.subject | professional self-consciousness | uk |
dc.subject | hierarchical model of self- consciousness | uk |
dc.subject | components and factors of self-consciousness | uk |
dc.subject | formation | uk |
dc.subject | attitude | uk |
dc.subject | value orientation | uk |
dc.subject | innovation | uk |
dc.subject | special educators | uk |
dc.subject | psychotraining | uk |
dc.title | Психологічні чинники формування професійної самосвідомості майбутніх спеціальних педагогів | uk |
dc.title.alternative | Psychological Factors of Professional Self-consciousness Formation of the Future Special Educators | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 159.923.2:378.011.3.013.82]-051 |