Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика реалізації принципу наступності у навчанні природознавства і фізики в основній школі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волинець, Тетяна Василівна
dc.date.accessioned 2023-04-05T13:00:59Z
dc.date.available 2023-04-05T13:00:59Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Волинець, Тетяна Василівна. Методика реалізації принципу наступності у навчанні природознавства і фізики в основній школі : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізика) / Волинець Тетяна Василівна ; наук. керівник Сиротюк Володимир Дмитрович ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2020. - 237 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39657
dc.description.abstract Дисертаційна робота присвячена проблемі реалізації принципу наступності у навчанні природознавства і фізики в закладах середньої освіти ІІ ступеня. У дисертаційному дослідженні виконано аналіз наукових, психолого-педагогічних та методичних праць, на основі яких розкрито суть поняття принципу наступності у навчанні, визначені основні протиріччя і проблеми, що виникають на шляху реалізації принципу наступності у навчанні фізики в закладах середньої освіти ІІ ступеня, сформульовано висновки щодо необхідності впровадження принципу наступності у навчанні природознавства та фізики для забезпечення цілісності безперервної освіти. uk
dc.description.abstract The thesis is dedicated to the problem of implementing the principle of continuity in teaching of environmental science and physics in institutions of secondary education of the II degree. The thesis analyzes the scientific, psychological, pedagogical and methodological works, on the basis of which the essence of the concept of the principle of continuity in teaching is revealed, the main problems and contradictions arising on the way of implementing the principle of continuity of teaching environmental science and physics in secondary education institutions of the II degree are revealed, conclusions are formulated regarding the need to implement the principle of continuity in teaching environmental science and physics to ensure the integrity and continuity of education. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject освітня галузь “Природознавство” uk
dc.subject наступність в навчанні природознавства і фізики uk
dc.subject горизонтальна і вертикальна наступність uk
dc.subject пізнавальна активність uk
dc.subject факультативний курс uk
dc.subject компакт-диск із медіа- супроводом uk
dc.subject educational branch “Natural science” uk
dc.subject continuity in teaching of environmental science uk
dc.subject of physics uk
dc.subject horizontal and vertical continuity uk
dc.subject cognitive activity uk
dc.subject optional course uk
dc.subject CD with media support uk
dc.title Методика реалізації принципу наступності у навчанні природознавства і фізики в основній школі uk
dc.title.alternative Methodology for the implementation of the principle of continuity in teaching environmental science and physics in institutions of secondary education uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.5.016-044.46:[502:53](043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу