Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування соматичного здоров'я і розумової працездатності у школярів 5-6 класів на уроках фізичної культури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Проскуров, Євгеній Михайлович
dc.date.accessioned 2023-04-04T09:01:53Z
dc.date.available 2023-04-04T09:01:53Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Проскуров, Євгеній Михайлович. Формування соматичного здоров'я і розумової працездатності у школярів 5-6 класів на уроках фізичної культури : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання (фізична культура, основи здоров’я) / Проскуров Євгеній Михайлович ; наук. керівник Камаєв Олег Іванович ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Харків, 2020. - 249 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39632
dc.description.abstract Роботу присвячена теоретичному та експериментальному обґрунтуванню методики покращення соматичного здоров’я, фізичної та розумової працездатності 10–11 річних учнів гімназії на уроках фізичної культури. Встановлено, що статичні вправи з власною масою тіла благотворно впливають на стан соматичного здоров’я школярів, їх розумову і фізичну працездатність не зважаючи на прискорену інтенсифікацію розумових предметів. Динамічні вправи, за тим обсягом і по тексту їх використання що представлено у чинній програмі фізичної культури, не дозволяють повністю витримати інтелектуального тиску навчальних дисциплін, а також покращити або утримати здоров’я учнів на належному рівні у сучасному сьогоденні шкіл «нового типу». Мета дослідження – розробити і теоретично обґрунтувати методику формування соматичного здоров’я і розумової працездатності школярів 5–6 класів на уроках фізичної культури. uk
dc.description.abstract The thesis is devoted to the theoretical and experimental substantiation of the improved methodology of gain in somatic health, physical and mental capacity of 10-11-year-old gymnasium students in physical education classes. It has been established that static exercises with their own body weight have a beneficial effect on the state of somatic health of students, their mental and physical capacity, despite the accelerated intensification of mental subjects. Dynamic exercises, in terms of the volume and forms of their use presented in the current curriculum, do not allow to fully withstand the intellectual pressure of disciplines, as well as to improve or maintain the health of students in today’s schools of the “new type”. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject учні 5-6 класів uk
dc.subject соматичне здоров’я uk
dc.subject розумова працездатність uk
dc.subject фізичне навантаження uk
dc.subject статичні вправи uk
dc.subject уроки фізичної культури uk
dc.subject школи "нового типу" uk
dc.subject students of 5 – 6 grades uk
dc.subject somatic health uk
dc.subject mental capacity uk
dc.subject physical load uk
dc.subject static exercises uk
dc.subject physical education classes uk
dc.subject schools of the “new type” uk
dc.title Формування соматичного здоров'я і розумової працездатності у школярів 5-6 класів на уроках фізичної культури uk
dc.title.alternative Formation of Somatic Health and Mental Capacity Among Students of 5 – 6 Grades in Physical Education Classes uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.037:159.9-0.57.874


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу