Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Диференційований підхід до дітей з порушеннями психічного розвитку в інклюзивному освітньому процесі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ферт, Ольга Григорівна
dc.date.accessioned 2023-04-04T07:29:33Z
dc.date.available 2023-04-04T07:29:33Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Ферт, Ольга Григорівна. Диференційований підхід до дітей з порушеннями психічного розвитку в інклюзивному освітньому процесі : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.03 — корекційна педагогіка / Ферт Ольга Григорівна ; наук. консультант Синьов Віктор Миколайович ; Міністерство освіти і науки України, Львівський національний університет імені Івана Франка, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. - Київ, 2020. - 501 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39623
dc.description.abstract Мета дослідження: теоретичне обґрунтування, розробка та експериментальна перевірка моделі системи комплексного супроводу дітей з порушеннями психічного розвитку в інклюзивному освітньому процесі. Об’єкт дослідження – система корекційно спрямованої інклюзивної освіти дітей з порушеннями психічного розвитку. Предмет дослідження – психолого-педагогічні і методичні основи диференційованого підходу до дітей з порушеннями психічного розвитку в інклюзивному освітньому процесі. Актуальність даної проблеми, її недостатнє теоретичне й експериментальне вивчення зумовили вибір теми дисертаційної роботи. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject порушення психічного розвитку uk
dc.subject гіперактивний розлад з дефіцитом уваги uk
dc.subject диференційований підхід uk
dc.subject індивідуальний підхід uk
dc.subject універсальний дизайн у навчанні uk
dc.subject інклюзивний освітній процес uk
dc.subject соціалізація uk
dc.subject mental development disorders uk
dc.subject Attention Deficit Hyperactivity Disorder uk
dc.subject differentiated approach uk
dc.subject individual approach uk
dc.subject universal design for learning uk
dc.subject inclusive educational process uk
dc.subject socialization uk
dc.title Диференційований підхід до дітей з порушеннями психічного розвитку в інклюзивному освітньому процесі uk
dc.title.alternative Differentiated Approach to Children with Mental Development Disorders in Inclusive Educational Process uk
dc.type Dissertation uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу