Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка майбутніх учителів художньо-естетичного циклу до профільного навчання учнів у закладах загальної середньої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Верьовкіна, Жанна Леонідівна
dc.date.accessioned 2023-04-04T06:37:16Z
dc.date.available 2023-04-04T06:37:16Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Верьовкіна, Жанна Леонідівна. Підготовка майбутніх учителів художньо-естетичного циклу до профільного навчання учнів у закладах загальної середньої освіти : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Верьовкіна Жанна Леонідівна ; наук. керівник Любарець Владислава Вікторівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 286 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39619
dc.description.abstract Мета дослідження полягає у виокремленні, обґрунтуванні й експериментальній перевірці ефективності організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх учителів художньо-естетичного циклу до профільного навчання учнів у закладах загальної середньої освіти. Новизну положень дисертаційного дослідження складають: уперше теоретично обґрунтовані та експериментально перевірені організаційнопедагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів художньоестетичного циклу у ЗВО з орієнтацією на профільне навчання учнів ЗЗСО; теоретично обґрунтовані структурні компоненти (аксіологічносоціокультурний, компетентністний, інтеграційно-діяльнісний, результативно-рефлексивний) готовності майбутніх учителів художньоестетичного циклу до профільного навчання учнів у ЗЗСО та визначені критерії (мотиваційний, когнітивний, організаційно-діяльнісний, рефлексивно-корекційний), показники та рівні (початковий, середній, достатній, високий) сформованості досліджуваної готовності; розроблено модель професійної підготовки майбутніх учителів художньо-естетичного циклу до профільного навчання учнів у закладах ЗЗСО, що візуалізує конструкт з взаємопов’язаними блоками (цільового, концептуального, змістовного, процесуального та результативного); уточнені сутності понять «професійна підготовка майбутніх учителів художньо- естетичного циклу», «готовність майбутніх учителів художньо-естетичного циклу до профільного навчання учнів у ЗЗСО». uk
dc.description.abstract The purpose of the study is to identify, substantiate and experimentally test the effectiveness of organizational and pedagogical conditions of the artisticaesthetic cycle future teachers prepare for students’ profile education in the secondary educational (SE) institutions. The provisions’ novelty of the dissertation research are: The organizational and pedagogical conditions of art and aesthetic cycle future SE teachers professional training with a focus on students’ specialized training in the higher educational (HE) institutions are theoretically substantiated and experimentally tested for the first time; The structural components (axiological-sociocultural, competence, integration-activity, result-reflexive) of artistic-aesthetic cycle future teachers' readiness for SE students profile education and defined criteria (motivational, cognitive, activity, procedural-creative)and levels (initial, average, sufficient, high) of the studied formation readiness are theoretically substantiated; a model of artisticaesthetic cycle future teachers’ professional training for SE institution students’ specialized training, which visualizes the construct with interconnected blocks (target, conceptual, substantive, procedural and effective); the essences of the concepts «artistic-aesthetic cycle future teachers’ professional training», «artisticaesthetic cycle future teachers’ readiness for SE institute students’ specialized training» are specified. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject майбутній учитель художньо- естетичного циклу uk
dc.subject організаційно-педагогічні умови uk
dc.subject модель uk
dc.subject готовність uk
dc.subject профільне навчання uk
dc.subject учень uk
dc.subject заклад загальної середньої освіти uk
dc.subject professional training uk
dc.subject future teacher of art and aesthetic cycle uk
dc.subject organizational and pedagogical conditions uk
dc.subject model uk
dc.subject readiness uk
dc.subject profile education uk
dc.subject student uk
dc.subject secondary education institution uk
dc.title Підготовка майбутніх учителів художньо-естетичного циклу до профільного навчання учнів у закладах загальної середньої освіти uk
dc.title.alternative Preparation of future teachers of art and aesthetic cycle for specialized training of students in secondary education institutions uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.091.3:[005:316.7]:613.8(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу