Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Міжпредметні зв'язки в проєктній діяльності учнів основної школи як основа компетентісного навчання фізики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коростельова, Євгенія Юріївна
dc.date.accessioned 2023-04-03T08:08:40Z
dc.date.available 2023-04-03T08:08:40Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Коростельова, Євгенія Юріївна. Міжпредметні зв'язки в проєктній діяльності учнів основної школи як основа компетентісного навчання фізики : дис. ... докт. філос. : 011 Освітні, педагогічні науки / Коростельова Євгенія Юріївна ; наук. керівник Сиротюк Володимир Дмитрович ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 242 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39598
dc.description.abstract Мета дисертаційного дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні, розробленні та експериментальній перевірці стратегій компетентнісного навчання фізики учнів основної школи на основі міжпредметних зв’язків з використанням проєктної технології. Об’єктом дослідження є процес компетентнісного навчання фізики учнів основної школи. Предмет дослідження – компетентнісне навчання фізики учнів основної школи засобами проєктної діяльності з використанням міжпредметних зв’язків. Матеріали дослідження мають практичну цінність для вдосконалення професійної підготовки вчителів природничого циклу; слугують основою для розробки навчальних проєктів, інформаційних матеріалів; концепції державної політики щодо професійної підготовки майбутніх учителів. uk
dc.description.abstract The purpose of the dissertation research is to theoretically substantiate, develop and experimentally test strategies for competency-based teaching of physics to secondary school students on the basis of interdisciplinary links using project technology. The object of research is the process of competency-based teaching of physics to secondary school students. The subject of the research is the competence teaching of physics to secondary school students by means of project activities with the use of interdisciplinary connections. The research materials have practical value for improving the professional training of teachers of the natural sciences; serve as a basis for the development of educational projects, information materials; concepts of state policy on professional training of future teachers. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject фізика uk
dc.subject проєктна діяльність uk
dc.subject метод проєктів uk
dc.subject міжпредметні зв’язки uk
dc.subject науково-природнича компетентність uk
dc.subject математична компетентність uk
dc.subject ключові й предметні компетентності uk
dc.subject компетентнісний підхід uk
dc.subject інтегративний підхід uk
dc.subject physics uk
dc.subject project activity uk
dc.subject project method uk
dc.subject interdisciplinary connections uk
dc.subject scientific and natural competence uk
dc.subject mathematical competence uk
dc.subject key and subject competences uk
dc.subject competence approach uk
dc.subject integrative approach uk
dc.title Міжпредметні зв'язки в проєктній діяльності учнів основної школи як основа компетентісного навчання фізики uk
dc.title.alternative Interdisciplinary links in the project activities of secondary school students as a basis for competence teaching of physics uk
dc.type Dissertation uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу