Мета дисертаційного дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні, розробленні та експериментальній перевірці стратегій компетентнісного навчання фізики учнів основної школи на основі міжпредметних зв’язків з використанням проєктної технології. Об’єктом дослідження є процес компетентнісного навчання фізики учнів основної школи. Предмет дослідження – компетентнісне навчання фізики учнів основної школи засобами проєктної діяльності з використанням міжпредметних зв’язків.
Матеріали дослідження мають практичну цінність для вдосконалення професійної підготовки вчителів природничого циклу; слугують основою для розробки навчальних проєктів, інформаційних матеріалів; концепції державної політики щодо професійної підготовки майбутніх учителів.
The purpose of the dissertation research is to theoretically substantiate, develop and experimentally test strategies for competency-based teaching of physics to secondary school students on the basis of interdisciplinary links using project technology. The object of research is the process of competency-based teaching of physics to secondary school students. The subject of the research is the competence teaching of physics to secondary school students by means of project activities with the use of interdisciplinary connections. The research materials have practical value for improving the professional training of teachers of the natural sciences; serve as a basis for the development of educational projects, information materials; concepts of state policy on professional training of future teachers.