ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коростельова, Євгенія Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2023-04-03T08:08:40Z | |
dc.date.available | 2023-04-03T08:08:40Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Коростельова, Євгенія Юріївна. Міжпредметні зв'язки в проєктній діяльності учнів основної школи як основа компетентісного навчання фізики : дис. ... докт. філос. : 011 Освітні, педагогічні науки / Коростельова Євгенія Юріївна ; наук. керівник Сиротюк Володимир Дмитрович ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 242 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39598 | |
dc.description.abstract | Мета дисертаційного дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні, розробленні та експериментальній перевірці стратегій компетентнісного навчання фізики учнів основної школи на основі міжпредметних зв’язків з використанням проєктної технології. Об’єктом дослідження є процес компетентнісного навчання фізики учнів основної школи. Предмет дослідження – компетентнісне навчання фізики учнів основної школи засобами проєктної діяльності з використанням міжпредметних зв’язків. Матеріали дослідження мають практичну цінність для вдосконалення професійної підготовки вчителів природничого циклу; слугують основою для розробки навчальних проєктів, інформаційних матеріалів; концепції державної політики щодо професійної підготовки майбутніх учителів. | uk |
dc.description.abstract | The purpose of the dissertation research is to theoretically substantiate, develop and experimentally test strategies for competency-based teaching of physics to secondary school students on the basis of interdisciplinary links using project technology. The object of research is the process of competency-based teaching of physics to secondary school students. The subject of the research is the competence teaching of physics to secondary school students by means of project activities with the use of interdisciplinary connections. The research materials have practical value for improving the professional training of teachers of the natural sciences; serve as a basis for the development of educational projects, information materials; concepts of state policy on professional training of future teachers. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | фізика | uk |
dc.subject | проєктна діяльність | uk |
dc.subject | метод проєктів | uk |
dc.subject | міжпредметні зв’язки | uk |
dc.subject | науково-природнича компетентність | uk |
dc.subject | математична компетентність | uk |
dc.subject | ключові й предметні компетентності | uk |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk |
dc.subject | інтегративний підхід | uk |
dc.subject | physics | uk |
dc.subject | project activity | uk |
dc.subject | project method | uk |
dc.subject | interdisciplinary connections | uk |
dc.subject | scientific and natural competence | uk |
dc.subject | mathematical competence | uk |
dc.subject | key and subject competences | uk |
dc.subject | competence approach | uk |
dc.subject | integrative approach | uk |
dc.title | Міжпредметні зв'язки в проєктній діяльності учнів основної школи як основа компетентісного навчання фізики | uk |
dc.title.alternative | Interdisciplinary links in the project activities of secondary school students as a basis for competence teaching of physics | uk |
dc.type | Dissertation | uk |