Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Теоретичні й методичні засади технічної підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Малежик, Петро Михайлович
dc.date.accessioned 2023-03-30T13:22:08Z
dc.date.available 2023-03-30T13:22:08Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Малежик, Петро Михайлович. Теоретичні й методичні засади технічної підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (технічні дисципліни) / Малежик Петро Михайлович ; наук. консультант Войтович Ігор Станіславович ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2020. - 490 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39583
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене обґрунтуванню теоретичних і методичних засад технічної підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій за умов проєктного навчання. Докладний аналіз результатів експериментального дослідження дозволяє дійти до висновку, що розроблена нами, апробована та впроваджена в практику роботи ЗВО України, методична система технічної підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій за умов проєктного навчання показує позитивний результат та вцілому, сприяє підвищенню рівня технічних компетентностей фахівця. Подальші наукові пошуки доцільно спрямувати на розробку ефективних методик застосування вебінарів у навчальному процесі ЗВО. uk
dc.description.abstract The dissertation research is devoted to substantiation of theoretical and methodical bases of technical preparation of future experts in information technologies under the conditions of project training. A number of contradictions that indicate the relevance of this area of research, in general, necessitated the continuation of the search for ways to improve the quality of the educational process, creating an effective methodological system of technical training of future IT professionals in project training, formation of information technology competencies, organization of information and educational environment. Thus, a detailed analysis of the results of the experimental study allows us to conclude that we have developed, tested and implemented in the practice of free economic science of Ukraine, the methodological system of technical training of future specialists in information technology in project training shows a positive result and, in general, . Further research should be aimed at developing effective methods of using webinars in the educational process of free economic zones. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject проєктне навчання uk
dc.subject технічна підготовка uk
dc.subject ІТ-фахівець uk
dc.subject компетентнісний підхід uk
dc.subject інтегративний підхід uk
dc.subject міждисциплінарний підхід uk
dc.subject зміст технічної підготовки uk
dc.subject мотиваційний компонент uk
dc.subject електроно-освітні ресурси uk
dc.subject технології віртуалізації uk
dc.subject технічні уміння uk
dc.subject project training uk
dc.subject technical training uk
dc.subject IT specialist uk
dc.subject competence approach uk
dc.subject integrative approach uk
dc.subject interdisciplinary approach uk
dc.subject content of technical training uk
dc.subject motivational component uk
dc.subject e-educational resources uk
dc.subject virtualization technologies uk
dc.subject technical skills uk
dc.title Теоретичні й методичні засади технічної підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій uk
dc.title.alternative Theoretical and methodical bases of technical training of future specialists in information technologies uk
dc.type Dissertation uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics