У дисертації наведено цілісну концепцію дослідження ключових компетентностей та їх розвитку у дорослому віці на основі стратегічно- інтегративного підходу. Практична значущість отриманих результатів полягає у тому, що запропонована модель розвитку ключових компетентностей дорослих у процесі корпоративного навчання і програма психолого-педагогічного супроводу можуть бути використані в практиці роботи управлінців організації, HR-директорів, HR-менеджерів, спеціалістів із навчання та розвитку, психологами в процесі розробки й реалізації стратегії компанії, управлінні людськими ресурсами та побудові системи навчання у компанії.
The dissertation presents a holistic concept of research of key competencies and their development in adulthood based on a strategic-integrative approach. The practical significance of the obtained results is that the proposed model of development of key competences of adults in the process of corporate training and the program of psychological and pedagogical support can be used in the work of managers of the organization, HR-directors, HR-managers, training and development specialists, psychologists in the process of developing and implementing company strategy, human resource management and building a training system in the company.