Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хоу Їмей
dc.date.accessioned 2023-03-29T08:00:33Z
dc.date.available 2023-03-29T08:00:33Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Хоу Їмей. Методика особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики : дис. ... докт. філос. : 014 Середня освіта (Музичне навчання) ; Галузь знань 01 Освіта (Освіта/Педагогіка) / Хоу Їмей ; наук. керівник Степанова Людмила Павлівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2022. - 222 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39555
dc.description.abstract У дисертації представлено теоретичне узагальнення і практичне вирішення проблеми особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики. В умовах сьогодення, що визначаються, зокрема, інтелектуалізацією суспільства, головним завданням освіти є виховання особистості, здатної до творчої діяльності, саморозвитку, самовдосконалення на шляху до мети, здатної до швидкої адаптації в умовах перетворення у всіх галузях життя, участі в цих перетворювальних процесах, в тому числі культурних, здатної активізувати особистий творчий потенціал. Актуальність даного дослідження зумовлена тим, що у дисертації акцентовано проблему особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики, як вагомої складової мистецької освіти. Питання розвитку творчих здібностей у галузі мистецької педагогіки розробляються сучасними українськими вченими (О. Коваль, А. Козир, О.Комаровська, Л. Масол, В. Рагозіна, О. Щолокова та ін.) і набувають особливої уваги в період реформування освіти в Україні. uk
dc.description.abstract The dissertation presents a theoretical generalization and practical solution of the problem of personal and creative development of elementary school pupils in the process of learning music. In today's conditions, determined, in particular, by the intellectualization of society, the main task of education is to educate individuals capable of creative activity, activation of personal creative potential, self-development, self-improvement on the way to the goal, able to quickly adapt to transformation in all spheres of life, participation in these transformational processes, including cultural ones. The relevance of this study is due to the fact that the dissertation emphasizes the problem of personal and creative development of elementary school pupils in the process of learning music as an important component of art education. Issues of development of creative abilities in the field of art pedagogy are developed by modern Ukrainian scientists (O. Koval, A. Kozyr, O. Komarovska, L. Masol, V. Ragozina, O. Shcholokova, etc.) and are receiving special attention during the reform of education in Ukraine. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject особистість uk
dc.subject креативність uk
dc.subject музична творчість uk
dc.subject мистецька освіта uk
dc.subject навчальна діяльність uk
dc.subject мислення uk
dc.subject методи uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject personality uk
dc.subject creativity uk
dc.subject musical creativity uk
dc.subject art education uk
dc.subject educational activity uk
dc.subject thinking uk
dc.subject methods uk
dc.subject elementary school pupils uk
dc.title Методика особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики uk
dc.title.alternative Methods of personal and creative development of elementary school pupils in the process of learning music uk
dc.type Dissertation uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу