У дисертації представлено теоретичне узагальнення і практичне вирішення проблеми особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики. В умовах сьогодення, що визначаються, зокрема, інтелектуалізацією суспільства, головним завданням освіти є виховання особистості, здатної до творчої діяльності, саморозвитку, самовдосконалення на шляху до мети, здатної до швидкої адаптації в умовах перетворення у всіх галузях життя, участі в цих перетворювальних процесах, в тому числі культурних, здатної активізувати особистий творчий потенціал. Актуальність даного дослідження зумовлена тим, що у дисертації акцентовано проблему особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики, як вагомої складової мистецької освіти. Питання розвитку творчих здібностей у галузі мистецької педагогіки розробляються сучасними українськими вченими (О. Коваль, А. Козир, О.Комаровська, Л. Масол, В. Рагозіна, О. Щолокова та ін.) і набувають особливої уваги в період реформування освіти в Україні.
The dissertation presents a theoretical generalization and practical solution of the problem of personal and creative development of elementary school pupils in the process of learning music. In today's conditions, determined, in particular, by the intellectualization of society, the main task of education is to educate individuals capable of creative activity, activation of personal creative potential, self-development, self-improvement on the way to the goal, able to quickly adapt to transformation in all spheres of life, participation in these transformational processes, including cultural ones. The relevance of this study is due to the fact that the dissertation emphasizes the problem of personal and creative development of elementary school pupils in the process of learning music as an important component of art education. Issues of development of creative abilities in the field of art pedagogy are developed by modern Ukrainian scientists (O. Koval, A. Kozyr, O. Komarovska, L. Masol, V. Ragozina, O. Shcholokova, etc.) and are receiving special attention during the reform of education in Ukraine.