Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування умінь самостійної роботи підлітків у процесі фортепіанного навчання в початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author У Цзяньцінь
dc.date.accessioned 2023-03-29T07:36:15Z
dc.date.available 2023-03-29T07:36:15Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation У Цзяньцінь. Формування умінь самостійної роботи підлітків у процесі фортепіанного навчання в початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладах : дис. ... докт. філос. : галузь знань 01 Освіта за спеціальністю 014 Середня освіта (музичне мистецтво) / У Цзяньцінь ; наук. керівник Гризоглазова Таміла Іванівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 236 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39554
dc.description.abstract У дисертації представлено результати дослідження формування умінь самостійної роботи підлітків у процесі фортепіанного навчання в початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладах, що забезпечує можливість самостійно здійснювати пізнавально-пошукову діяльність, самоаналіз, самооцінку і самоконтроль власної навчально-виконавської діяльності, здобувати знання, опрацьовувати музичний матеріал. Дослідницьку увагу було спрямовано на розробку низки наукових підходів, що відповідають методології означеного процесу та включає: особистісно-орієнтовний, інноваційний, діалоговий, рефлексивний, творчо-діяльнісний підходи. Структура формування умінь самостійної роботи підлітків у процесі фортепіанного навчання охоплює чотири блоки компонентів: мотиваційно-спрямований, пізнавально-операційний, рефлексивно-корекційний, результативно-діяльнісний. uk
dc.description.abstract The dissertation presents the results of research on the formation of skills of independent work of adolescents in the process of piano learning in primary specialized art schools, which provides an opportunity to independently carry out cognitive and exploratory activities, self-analysis, self-assessment and self-control of their own educational activities. Comprehension and creation by the student of model of performance interpretation of a musical work is impossible without its independent processing that demands formation of the corresponding skills of its realization which are put at school age. The modern student-pianist constantly faces the problem of inclusion in independent comprehension, analysis of musical material, search of ways and methods of performance. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject формування умінь самостійної роботи підлітків uk
dc.subject фортепіанне навчання uk
dc.subject методика uk
dc.subject початкові спеціалізовані мистецькі навчальні заклади uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject модель uk
dc.subject formation of skills of independent work of teenagers uk
dc.subject piano training uk
dc.subject a technique uk
dc.subject initial specialized art educational institutions uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject model uk
dc.title Формування умінь самостійної роботи підлітків у процесі фортепіанного навчання в початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладах uk
dc.title.alternative Formation of skills of independent work of teenagers in the process of piano training in primary specialized art educational institutions uk
dc.type Dissertation uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу