Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Мовний вимір філософсько-освітнього дискурсу: тенденції розгортання у сучасних соціокультурних контекстах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Подолякіна, Ольга Василівна
dc.date.accessioned 2023-03-29T07:14:19Z
dc.date.available 2023-03-29T07:14:19Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Подолякіна, Ольга Василівна. Мовний вимір філософсько-освітнього дискурсу: тенденції розгортання у сучасних соціокультурних контекстах : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 – філософія освіти / Подолякіна Ольга Василівна ; наук. керівник Панченко Леся Миколаївна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 203 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39551
dc.description.abstract У даному дисертаційному дослідженні була здійснена концептуалізація мовних репрезентацій постмодерної філософії освіти як рефлексивних практик множинних постмодерних суспільних трансформацій. Такі мовні репрезентації є результатом синтезу здобутків постнекласичного наукового дискурсу, постіндустріальної економіки і постмодерної культури. Такий синтез є досвідом трансгресії – епістемологічної, культурної, комунікативної, яка супроводжує, зокрема, входження вітчизняної системи освіти в європейський та світовий освітні простори. Сформульовано рекомендації, які мають значення для розвитку теорії освіти і удосконалення освітніх практик. uk
dc.description.abstract In this dissertation research the conceptualization of linguistic representations of postmodern philosophy of education as reflective practices of multiple postmodern social transformations was carried out. Such linguistic representations are the result of a synthesis of the achievements of post-non-classical scientific discourse, post-industrial economics and postmodern culture. Such a synthesis is an experience of transgression – epistemological, cultural, communicative, which accompanies, in particular, the entry of the domestic education system into the European and world educational space. Recommendations that are important for the development of educational theory and improvement of educational practices are formulated. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject філософія освіти uk
dc.subject філософсько-освітній дискурс uk
dc.subject постмодерна філософія освіти uk
dc.subject постнекласчина епістемологія uk
dc.subject постіндустріальне суспільство uk
dc.subject комунікація uk
dc.subject знання uk
dc.subject цінності uk
dc.subject освітні інститути uk
dc.subject освітні практики uk
dc.subject philosophy of education uk
dc.subject philosophical-educational discourse uk
dc.subject postmodern philosophy of education uk
dc.subject post-non-classical epistemology uk
dc.subject post- industrial society uk
dc.subject communication uk
dc.subject knowledge uk
dc.subject values uk
dc.subject educational institutions uk
dc.subject educational practices uk
dc.title Мовний вимір філософсько-освітнього дискурсу: тенденції розгортання у сучасних соціокультурних контекстах uk
dc.title.alternative Language Dimension of Philosophical and Educational Discourse: Tendencies of Deployment in Modern Socio-Cultural Contexts uk
dc.type Dissertation uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу