Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування творчої педагогічної позиції майбутніх учителів образотворчого мистецтва

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Лі Хан
dc.date.accessioned 2023-03-28T07:16:10Z
dc.date.available 2023-03-28T07:16:10Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Лі Хан. Формування творчої педагогічної позиції майбутніх учителів образотворчого мистецтва : дис. ... докт. філос. : 011 Освітні, педагогічні науки ; 01 Освіта/Педагогіка / Лі Хан ; наук. керівник Гузій Наталія Василівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 286 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39539
dc.description.abstract Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному дослідженню проблеми формування творчої педагогічної позиції майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Ґрунтуючись на розумінні творчої педагогічної позиції учителя-вихователя як фундаментальної науково-педагогічної категорії, що являє собою складну інтегративну професійну характеристику особистості педагога та детермінує високопродуктивну педагогічну працю, було визначено її сутність та зміст у контексті професійно-педагогічної діяльності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. У дослідженні поняття «творча педагогічна позиція майбутнього вчителя образотворчого мистецтва» потрактовується як складне інтегративне динамічне особистісно-професійне новоутворення майбутнього вчителя образотворчого мистецтва аксіологічного характеру, що зумовлює успішність професіоналізації його особистості, сприяє набуттю актуальних художньо-педагогічних компетенцій, забезпечує ефективність навчально-творчої діяльності студента та відображає його сформовану систему творчих ставлень до художньо-педагогічних явищ, до учнів, до себе та інших уб’єктів педагогічного процесу в єдності ціннісно-мотиваційних, змістово-когнітивних, творчо-операційних, особистісно-рефлексивних аспектів. uk
dc.description.abstract The thesis research is dedicated to theoretical and experimental study of the issue of shaping the future Fine Arts teacher’s creative pedagogical position. Referring to understanding the teacher’s creative pedagogical position as the fundamental science and pedagogical category that represents a teacher’s complex integrative professional characteristics determining the highly efficient pedagogical work, an attempt of defining its content and essence within the context of the future Fine Arts teacher’s occupational activity was implemented. That enabled our treating the notion of the future Fine Arts teacher’s creative pedagogical position as a complex axiological-inherent integrative dynamic personalised occupational innovation of the future Fine Arts teacher’s creative pedagogical position; this, in its turn, presupposes the effectiveness of the teacher’s personal professionalization, contributes to obtaining instant artistic and teaching competences, facilitates the productivity of the students’ training and artistic activity and reflects their determined creativity system towards the artistic and pedagogical phenomena, as well as to their learners, to themselves and to other teaching process individuals within the unity of value and motivational, content and cognitive, creativity and operational, personalised and reflexive aspects. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject творча педагогічна позиція uk
dc.subject майбутній учитель образотворчого мистецтва uk
dc.subject система творчих ціннісно-смислових професійних ставлень uk
dc.subject методичні основи uk
dc.subject науково-педагогічне забезпечення uk
dc.subject організаційно- методична модель uk
dc.subject професійно-педагогічна підготовка uk
dc.subject заклад вищої освіти uk
dc.subject creative pedagogical position uk
dc.subject the future Fine Arts teacher uk
dc.subject the system of creative value and sense occupational attitudes uk
dc.subject methodological basis uk
dc.subject science and teaching support uk
dc.subject organisational methodological model uk
dc.subject occupational teachers’ training uk
dc.subject a higher educational institution uk
dc.title Формування творчої педагогічної позиції майбутніх учителів образотворчого мистецтва uk
dc.title.alternative Shaping the future Fine Arts teacher’s creative pedagogical position uk
dc.type Dissertation uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics