Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування художньо-оцінювальних умінь майбутніх учителів музики у процесі підготовки до вокально-хорової роботи зі старшокласниками

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чжан Бо
dc.date.accessioned 2023-03-27T07:50:43Z
dc.date.available 2023-03-27T07:50:43Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Чжан Бо. Формування художньо-оцінювальних умінь майбутніх учителів музики у процесі підготовки до вокально-хорової роботи зі старшокласниками : дис. ... докт. філос. : галузь знань 01 Освіта за спеціальністю 014 Середня освіта (музичне мистецтво) / Чжан Бо ; наук. керівник Топчієва Ірина Олександрівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 258 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39529
dc.description.abstract У дисертації здійснено теоретичне узагальнення та запропоновано нові шляхи вирішення проблеми формування художньо-оцінювальних умінь майбутніх учителів музики в мистецько-освітньому процесі педагогічних університетів засобами вокально-хорового навчання, що знайшло відображення в науково обґрунтованій та експериментально перевіреній методичній моделі формування художньо-оцінювальних умінь майбутніх учителів музики у процесі підготовки до вокально-хорової роботи зі старшокласниками. Презентовані методичні основи визначаються можливістю впровадження в процес фахової підготовки майбутніх учителів музики апробованої методики формування художньо-оцінювальних умінь, опрацюванням методичного супроводу комплексної діагностики рівнів сформованості художньо-оцінювальних умінь майбутніх учителів музики, перспективою застосування пропонованих критеріїв, показників і методів виявлення художньо- оцінювальних умінь студентів під час виробничої педагогічної практики на вокально-хорових заняттях зі старшокласниками, вдосконалення підготовки майбутніх учителів музики до вокально-хорової роботи, розширення сучасних способів упровадження оцінювальних технік у зміст комплексу дисциплін вокально-хорового циклу. Теоретичні положення дисертації можуть бути пристосовані до умов різнорівневої підготовки студентів в мистецьких начальних закладах України та Китаю. uk
dc.description.abstract The dissertation provides a theoretical generalization and offers new ways to solve the problem of formation of artistic and evaluative skills of future music teachers in the artistic and educational process of pedagogical universities by means of vocal and choral teaching, which is reflected in scientifically based and experimentally tested methodological model music in preparation for vocal and choral work with high school students. The presented methodical bases are determined by the possibility of introduction in the process of professional training of future music teachers of the tested technique of formation of art-estimating skills, elaboration of methodical support of complex diagnostics of levels of formation of art-estimating skills of future music teachers, during industrial pedagogical practice in vocal and choral classes with high school students, improving the training of future music teachers for vocal and choral work, expanding modern methods of introducing assessment techniques in the content of a set of disciplines of the vocal and choral cycle. Theoretical provisions of the dissertation can be adapted to the conditions of different levels of training of students in art primary schools of Ukraine and China. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject майбутні вчителі музики uk
dc.subject художньо-оцінювальні вміння uk
dc.subject підготовка до вокально-хорової роботи зі старшокласниками uk
dc.subject методична модель uk
dc.subject поетапна методика uk
dc.subject future music teachers uk
dc.subject artistic and assessment skills uk
dc.subject preparation for vocal and choral work with high school students uk
dc.subject methodical model uk
dc.subject step-by-step method uk
dc.title Формування художньо-оцінювальних умінь майбутніх учителів музики у процесі підготовки до вокально-хорової роботи зі старшокласниками uk
dc.title.alternative Formation of artistic and evaluative skills of future music teachers in the process of preparation for vocal and choral work with high school students uk
dc.type Dissertation uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу