Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості формування медіаграмотності майбутніх учителів суспільних предметів під час професійної підготовки на історичному факультеті Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Богомаз, Оксана Юріївна
dc.date.accessioned 2023-03-22T09:13:35Z
dc.date.available 2023-03-22T09:13:35Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Богомаз О. Особливості формування медіаграмотності майбутніх учителів суспільних предметів під час професійної підготовки на історичному факультеті Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова / О. Богомаз // Knowledge, Education, Law, Management. - 2020. № 7 (35), Vol. 1. - С. 3-7. - DOI https://doi.org/10.51647/kelm.2020.7.1.1 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39482
dc.description.abstract Розглядаються взаємозв’язки між освітою та мас-медіа в сучасному суспільстві та досліджується роль, яку має відігравати професійна підготовка у формуванні медіаграмотності майбутніх вчителів суспільних предметів, необхідних для ХХІ століття. Розкривається структура і зміст професійної підготовки студентів педагогічного закладу вищої освіти як системного явища. Досліджено категорії сучасної грамотності, такі як медіаграмотність, критична медіаграмотність та медіакомпетентність. Інтерпретації медіаграмотності та медіакомпетентності розглядаються з особливим акцентом на чинній європейській та українській нормативній базі зокрема.Окрім медіакомпетентності, наголошується на необхідності включити більш широкий і глибокий аналіз соціального використання, ставлення та цінностей, пов’язаних із новими медіаінструментами, медіатекстами та практиками професійної підготовки майбутніх вчителів суспільних предметів на історичному факультеті Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. uk
dc.description.abstract Rozważono relacje między edukacją a mass media we współczesnym społeczeństwie i zbadano rolę, jaką powinno odgrywać szkolenie zawodowe w kształtowaniu umiejętności medialnych przyszłych nauczycieli przedmiotów społecznych niezbędnych w XXI wieku. Ujawniono strukturę i treść kształcenia zawodowego studentów pedagogicznych jednostek szkolnictwa wyższego jako zjawiska systemowego. Zbadano kategorie współczesnej pisemności, takie jak umiejętność korzystania z mediów, umiejętność korzystania z mediów krytycznych i kompetencja medialna. Interpretacje umiejętności korzystania z mediów i kompetencji medialnej są rozpatrywane ze szczególnym uwzględnieniem obowiązujących europejskich, a w szczególności ukraińskich ram normatywnych. Oprócz kompetencji medialnej istnieje potrzeba włączenia szerszej i głębszej analizy wykorzystania społecznego, postaw i wartości związanych z nowymi narzędziami medialnymi, tekstami medialnymi i praktykami przygotowania zawodowego przyszłych nauczycieli przedmiotów społecznych na Wydziale Historycznym Narodowego Uniwersytetu Pedagogicznego imienia M.P. Drahomanowa. uk
dc.description.abstract The interrelationships between education and mass media in modern society are considered and the role that professional training should play in the formation of media literacy of future teachers of social subjects necessary for the XXI century is investigated. The structure and content of professional training of students of a pedagogical institution of higher education as a systemic phenomenon are revealed. Categories of modern literacy, such as media literacy, critical media literacy and media competence, have been studied. Interpretations of media literacy and media competence are considered with special emphasis on the current European and in particular Ukrainian regulatory framework. In addition to media competence, the need to include a broader and deeper analysis of social use, attitudes and values related to new media tools, media texts and training practices for future teachers of public subjects at the Faculty of History of the National Pedagogical Dragomanov University. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject медіаграмотність uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject суспільні предмети uk
dc.subject Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова uk
dc.subject edukacja medialna uk
dc.subject szkolenia zawodowe uk
dc.subject przedmioty społeczne uk
dc.subject Narodowy Uniwersytet Pedagogiczny imienia M.P. Drahomanowa uk
dc.subject media literacy uk
dc.subject professional training uk
dc.subject social subjects uk
dc.subject National Pedagogical Dragomanov University uk
dc.title Особливості формування медіаграмотності майбутніх учителів суспільних предметів під час професійної підготовки на історичному факультеті Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова uk
dc.title.alternative Cechy kształtowania umiejętności medialnych przyszłych nauczycieli przedmiotów społecznych podczas szkolenia zawodowego na wydziale historycznym Narodowego uniwersytetu pedagogicznego imienia M.P. Drahomanowa uk
dc.title.alternative Features of media literacy formation in future teachers of public subjects during professional training at the historical faculty of the National pedagogical Dragomanov university uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу