Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методичні засади формування виконавської стабільності магістрантів музичного мистецтва у процесі вокального навчання

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Сюй, Вейвей
dc.date.accessioned 2023-03-21T10:56:42Z
dc.date.available 2023-03-21T10:56:42Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Сюй Вейвей. Методичні засади формування виконавської стабільності магістрантів музичного мистецтва у процесі вокального навчання : дис. ... докт. філос. ; 014 - Середня освіта (музичне мистецтво) / Сюй Вейвей ; наук. керівник Хоружа Олена Вікторівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ , 2021. - 255 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39476
dc.description.abstract У дисертаційній роботі представлено науково-теоретичне обґрунтування та розроблення науково-теоретичних основ формування виконавської стабільності магістрантів музичного мистецтва у процесі вокального навчання, її сутності та змісту, а також практичні результати дослідно-експериментальної роботи, які засвідчують ефективність запропонованих шляхів вирішення цієї актуальної проблеми мистецького навчання. Практичне розв’язання означеної проблеми реалізовано шляхом упровадження розробленої поетапної методики як динамічного засобу якісної позитивної особистісно-фахової трансформації здатності магістрантів музичного мистецтва до професійно-стабільного прилюдного виконання вокальних творів. Розкрито педагогічний потенціал вокального навчання, яке володіє ефективним інструментарієм формування виконавської стабільності студентів-магістрантів. uk
dc.description.abstract The thesis presents a scientific-theoretical substantiation and development of scientific-theoretical foundations for the formation of performance stability of master students of musical art in the process of vocal training, its essence and content, as well as practical results of the experimental work, which confirm the effectiveness of the proposed ways of solving this urgent problem of art education. The practical solution to this problem has been implemented through implementation of the developed step-by-step method as a dynamic means of qualitative positive personal and professional transformation of a master's ability to perform vocal pieces of music in a professional and stable public performance. The pedagogical potential of vocal training which possesses effective tools of formation of performance stability of undergraduates has been disclosed. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject виконавська стабільність uk
dc.subject магістрант музичного мистецтва uk
dc.subject вокальне навчання uk
dc.subject музично-виконавська діяльність uk
dc.subject інтерпретаційний концепт uk
dc.subject холізм uk
dc.subject стресори uk
dc.subject самоконтроль uk
dc.subject саморегуляція uk
dc.subject вокально-виконавський досвід uk
dc.subject форми uk
dc.subject методи вокально-виконавської діяльності uk
dc.subject performing stability uk
dc.subject master of musical art uk
dc.subject vocal training uk
dc.subject musical performing activity uk
dc.subject interpretive concept uk
dc.subject holism uk
dc.subject stressors uk
dc.subject self-control uk
dc.subject self- regulation uk
dc.subject vocal-performing experience uk
dc.subject forms uk
dc.subject methods of vocal-performing activity uk
dc.title Методичні засади формування виконавської стабільності магістрантів музичного мистецтва у процесі вокального навчання uk
dc.title.alternative Methodological bases of formation of performance stability of master students of musical art in the process of vocal training uk
dc.type Dissertation uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics