У дисертаційній роботі представлено науково-теоретичне обґрунтування та розроблення науково-теоретичних основ формування виконавської стабільності магістрантів музичного мистецтва у процесі вокального навчання, її сутності та змісту, а також практичні результати дослідно-експериментальної роботи, які засвідчують ефективність запропонованих шляхів вирішення цієї актуальної проблеми мистецького навчання. Практичне розв’язання означеної проблеми реалізовано шляхом упровадження розробленої поетапної методики як динамічного засобу якісної позитивної особистісно-фахової трансформації здатності магістрантів музичного мистецтва до професійно-стабільного прилюдного виконання вокальних творів. Розкрито педагогічний потенціал вокального навчання, яке володіє ефективним інструментарієм формування виконавської стабільності студентів-магістрантів.
The thesis presents a scientific-theoretical substantiation and development of scientific-theoretical foundations for the formation of performance stability of master students of musical art in the process of vocal training, its essence and content, as well as practical results of the experimental work, which confirm the effectiveness of the proposed ways of solving this urgent problem of art education. The practical solution to this problem has been implemented through implementation of the developed step-by-step method as a dynamic means of qualitative positive personal and professional transformation of a master's ability to perform vocal pieces of music in a professional and stable public performance. The pedagogical potential of vocal training which possesses effective tools of formation of performance stability of undergraduates has been disclosed.