Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні і методичні засади формування професійної мобільності майбутніх учителів фізичної культури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Денисенко, Наталія Григорівна
dc.date.accessioned 2023-03-20T14:10:53Z
dc.date.available 2023-03-20T14:10:53Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Денисенко, Наталія Григорівна. Теоретичні і методичні засади формування професійної мобільності майбутніх учителів фізичної культури : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Денисенко Наталія Григорівна ; наук. консультант Сущенко Людмила Петрівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 594 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39470
dc.description.abstract У дисертації подано вирішення проблеми формування професійної мобільності майбутніх учителів фізичної культури. Вперше науково обґрунтовано теоретичні та методичні засади формування професійної мобільності майбутніх учителів фізичної культури. Розроблено та експериментально перевірено систему формування професійної мобільності майбутніх учителів фізичної культури, подану у вигляді багатовекторної моделі системи, яка складається з цільового, теоретичного, змістового, організаційно-діяльнісного та діагностично-результативного блоків. На основі аналізу наукової літератури було уточнено категоріальнопоняттєвий апарат педагогічної та фізкультурної складової формування професійної мобільності майбутніх учителів фізичної культури. Подано авторське тлумачення понять «формування професійної мобільності майбутнього вчителя фізичної культури» та «професійна мобільність майбутніх учителів фізичної культури, яка формується у закладах вищої освіти» uk
dc.description.abstract The dissertation gives a solution to the problem of formation of professional mobility of future Physical Education teachers. In the dissertation for the first time the theoretical and methodical bases of professional mobility formation of future Physical Education teachers are scientifically substantiated. The system of professional mobility formation of future PE teachers, presented in the form of a multi-vector model of the system, which consists of target, theoretical, semantic, organizational-activity and diagnostic-effective blocks, isdeveloped and experimentally tested. Based on the analysis of the scientific resources, the categorical and conceptual apparatus of the pedagogical and physical culture component of the formation of professional mobility of future PE teachers is specified. The author's interpretation of the concepts “professional mobility formation of the future Physical Education teacher” and “professional mobility of future Physical Education teachers, which is formed in higher educational institutions” is given. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject формування uk
dc.subject професійна мобільність uk
dc.subject майбутні вчителі фізичної культури uk
dc.subject заклади вищої освіти uk
dc.subject formation uk
dc.subject professional mobility uk
dc.subject future teachers of Physical Education uk
dc.subject institutions of higher education uk
dc.title Теоретичні і методичні засади формування професійної мобільності майбутніх учителів фізичної культури uk
dc.title.alternative Theoretical and methodical bases of professional mobility formation of future PE teachers uk
dc.type Dissertation uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу