У дисертації подано вирішення проблеми формування професійної мобільності майбутніх учителів фізичної культури. Вперше науково обґрунтовано теоретичні та методичні засади формування професійної мобільності майбутніх учителів фізичної культури. Розроблено та експериментально перевірено систему формування професійної мобільності майбутніх учителів фізичної культури, подану у вигляді багатовекторної моделі системи, яка складається з цільового, теоретичного, змістового, організаційно-діяльнісного та діагностично-результативного блоків. На основі аналізу наукової літератури було уточнено категоріальнопоняттєвий апарат педагогічної та фізкультурної складової формування
професійної мобільності майбутніх учителів фізичної культури.
Подано авторське тлумачення понять «формування професійної мобільності майбутнього вчителя фізичної культури» та «професійна мобільність майбутніх учителів фізичної культури, яка формується у закладах вищої освіти»
The dissertation gives a solution to the problem of formation of professional mobility of future Physical Education teachers. In the dissertation for the first time the theoretical and methodical bases of professional mobility formation of future Physical Education teachers are scientifically substantiated. The system of professional mobility formation of future PE teachers, presented in the form of a multi-vector model of the system, which consists of target, theoretical, semantic, organizational-activity and diagnostic-effective blocks, isdeveloped and experimentally tested. Based on the analysis of the scientific resources, the categorical and conceptual apparatus of the pedagogical and physical culture component of the formation of professional mobility of future PE teachers is specified.
The author's interpretation of the concepts “professional mobility formation of the future Physical Education teacher” and “professional mobility of future Physical Education teachers, which is formed in higher educational institutions” is given.