Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні умови становлення індивідуальності молодшого школяра у процесі музичної діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Олефір, Валентина Петрівна
dc.date.accessioned 2023-03-13T09:10:13Z
dc.date.available 2023-03-13T09:10:13Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Олефір, Валентина Петрівна. Психологічні умови становлення індивідуальності молодшого школяра у процесі музичної діяльності : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Олефір Валентина Петрівна ; наук. керівник : Бех Іван Дмитрович ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 255 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39437
dc.description.abstract Визначено теоретичні підходи до проблеми психологічних умов становлення індивідуальності молодшого школяра в процесі музичної діяльності. З’ясовано, що молодший шкільний вік є сприятливим для формування індивідуальності дитини в музичній діяльності. Процесові становлення індивідуальності сприяють позитивна мотивація, ефективне цілепокладання, адекватна самооцінка, почуття власної самоцінності, прагнення до самопізнання та саморозвитку, оптимальний рівень тривожності, розвинений самоконтроль та саморегуляція поведінки, сформована суб’єктна позиція у процесі навчання. uk
dc.description.abstract Theoretical approaches to the problem of psychological conditions for identity formation of a primary school student involved in music-related activities. It has been discovered that primary school age is conducive to identity formation in music-related activities. Positive motivation, effective goal setting, adequate self-esteem, the feeling of self-worth, striving for self-awareness and self-development, an optimal level of anxiety, developed self-control and self-adjustment, a formed subjective social position in the process of learning all contribute to individuality formation. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject індивідуальність uk
dc.subject молодший школяр uk
dc.subject психологічні умови становлення індивідуальності uk
dc.subject музична діяльність uk
dc.subject оптимальний рівень тривожності uk
dc.subject адекватна самооцінка uk
dc.subject позитивна мотивація навчання uk
dc.subject ефективне цілепокладання uk
dc.subject розвинений самоконтроль та саморегуляція поведінки uk
dc.subject креативність uk
dc.subject досвід міжособистісної взаємодії uk
dc.subject individuality uk
dc.subject primary school student uk
dc.subject primary schoolchild uk
dc.subject psychological conditions for individuality formation uk
dc.subject psychological conditions of individuality uk
dc.subject music-related activities uk
dc.subject musical activity uk
dc.subject optimal level of anxiety uk
dc.subject adequate self-esteem uk
dc.subject positive motivation for learning uk
dc.subject effective goal setting uk
dc.subject developed self-control and self-regulation of behaviour uk
dc.subject creativity uk
dc.subject experience of interpersonal interaction uk
dc.title Психологічні умови становлення індивідуальності молодшого школяра у процесі музичної діяльності uk
dc.title.alternative Psychological conditions of formation of the primary schoolchild's individuality in the process of musical activity uk
dc.type Dissertation uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу