Визначено теоретичні підходи до проблеми психологічних умов становлення індивідуальності молодшого школяра в процесі музичної діяльності. З’ясовано, що молодший шкільний вік є сприятливим для формування індивідуальності дитини в музичній діяльності. Процесові становлення індивідуальності сприяють позитивна мотивація, ефективне цілепокладання, адекватна самооцінка, почуття власної самоцінності, прагнення до самопізнання та саморозвитку, оптимальний рівень тривожності, розвинений самоконтроль та саморегуляція поведінки, сформована суб’єктна позиція у процесі навчання.
Theoretical approaches to the problem of psychological conditions for identity formation of a primary school student involved in music-related activities. It has been discovered that primary school age is conducive to identity formation in music-related activities. Positive motivation, effective goal setting, adequate self-esteem, the feeling of self-worth, striving for self-awareness and self-development, an optimal level of anxiety, developed self-control and self-adjustment, a formed subjective social position in the process of learning all contribute to individuality formation.