ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Олефір, Валентина Петрівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2023-03-13T09:10:13Z | |
dc.date.available | 2023-03-13T09:10:13Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Олефір, Валентина Петрівна. Психологічні умови становлення індивідуальності молодшого школяра у процесі музичної діяльності : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Олефір Валентина Петрівна ; наук. керівник : Бех Іван Дмитрович ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 255 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39437 | |
dc.description.abstract | Визначено теоретичні підходи до проблеми психологічних умов становлення індивідуальності молодшого школяра в процесі музичної діяльності. З’ясовано, що молодший шкільний вік є сприятливим для формування індивідуальності дитини в музичній діяльності. Процесові становлення індивідуальності сприяють позитивна мотивація, ефективне цілепокладання, адекватна самооцінка, почуття власної самоцінності, прагнення до самопізнання та саморозвитку, оптимальний рівень тривожності, розвинений самоконтроль та саморегуляція поведінки, сформована суб’єктна позиція у процесі навчання. | uk |
dc.description.abstract | Theoretical approaches to the problem of psychological conditions for identity formation of a primary school student involved in music-related activities. It has been discovered that primary school age is conducive to identity formation in music-related activities. Positive motivation, effective goal setting, adequate self-esteem, the feeling of self-worth, striving for self-awareness and self-development, an optimal level of anxiety, developed self-control and self-adjustment, a formed subjective social position in the process of learning all contribute to individuality formation. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | індивідуальність | uk |
dc.subject | молодший школяр | uk |
dc.subject | психологічні умови становлення індивідуальності | uk |
dc.subject | музична діяльність | uk |
dc.subject | оптимальний рівень тривожності | uk |
dc.subject | адекватна самооцінка | uk |
dc.subject | позитивна мотивація навчання | uk |
dc.subject | ефективне цілепокладання | uk |
dc.subject | розвинений самоконтроль та саморегуляція поведінки | uk |
dc.subject | креативність | uk |
dc.subject | досвід міжособистісної взаємодії | uk |
dc.subject | individuality | uk |
dc.subject | primary school student | uk |
dc.subject | primary schoolchild | uk |
dc.subject | psychological conditions for individuality formation | uk |
dc.subject | psychological conditions of individuality | uk |
dc.subject | music-related activities | uk |
dc.subject | musical activity | uk |
dc.subject | optimal level of anxiety | uk |
dc.subject | adequate self-esteem | uk |
dc.subject | positive motivation for learning | uk |
dc.subject | effective goal setting | uk |
dc.subject | developed self-control and self-regulation of behaviour | uk |
dc.subject | creativity | uk |
dc.subject | experience of interpersonal interaction | uk |
dc.title | Психологічні умови становлення індивідуальності молодшого школяра у процесі музичної діяльності | uk |
dc.title.alternative | Psychological conditions of formation of the primary schoolchild's individuality in the process of musical activity | uk |
dc.type | Dissertation | uk |