У статті проаналізовано основні концептуальні підходи до формування поняттєво-термінологічної грамотності
майбутніх педагогів-організаторів освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» і відповідно до запитів сьогодення нау-
ково обґрунтовано доцільність її формування з метою якісної професійної підготовки висококваліфікованого та кон-
курентопспроможного педагога. Керуючись логікою й основними категоріями, поняттями й термінами педагогіки
дозвілля, створено предметно-тематичну класифікацію термінів івент-освіти, що відображена у поняттєво-термі-
нологічних групах, які охоплює логіко-лексичні особливості освітніх компонетів психолого-педагогічної, загальнопро-
фесійної, науково-предметної та варіативні складових професійної підготовки. При цьому враховуються різні типи
логічних зв’язків: родо-видові, видо-видові, причинно-наслідкові тощо. З’ясовано, що наукова термінологія івент-педа-
гога у виокремлених поняттєво-термінологічних групах складається із простих лексем-термінів і складних термінів
або термінів-словосполучень. У ході організації та здійснення термінологічної роботи окреслено провідні аспекти
формування і розвитку поняттєво-термінологічної компетентності майбутнього івент-педагога у процесі фахової
підготовки. Грунтовний аналіз змісту загальних і фахових компетентностей, охоплений ОПП «Педагогіка дозвілля»,
уможливив простежити ступені становлення, утворення та розвитку поняттєво-термінологічної грамотності май-
бутніх педагогів-організаторів упродовж усього періоду навчання у ЗВО. Встановлено, що основу поняттєво-термі-
нологічної грамотності майбутніх фахівців-організаторів культурно-дозвілєвої діяльності становлять власне педа-
гогічна та фахова (спеціальна) термінологія, що репрезентує педагогіку дозвілля як культурно-освітню галузь, до якої
дотичні терміносистеми суміжних гуманітарних наук.
The article analyzes the main conceptual approaches to the formation of conceptual and terminological literacy among
future teachers-organizers of the educational and qualification level "bachelor" and scientifically substantiates the expediency
of its formation for high-quality, in accordance with today's demands, professional training of a highly qualified and competitive
teacher. Guided by logic and the main categories, concepts and terms of leisure pedagogy, a subject-thematic classification
of event-education terms was created, reflected in conceptual-terminological groups, which covers logical-lexical features
of educational components of psychological-pedagogical, general professional, scientific-subject and variable components professional
training. At the same time, various types of logical connections are taken into account: genus-species, species, causeand-
effect, whole and partial, identity, opposites, sequence, etc. It was found that the scientific terminology of the event-pedagogue
in the selected conceptual and terminological groups consists of simple lexeme terms and complex terms or phrase
terms. During the organization and implementation of terminological work, the main aspects of the formation and development
of conceptual and terminological competence in the process of professional training were highlighted future event teacher.
A fundamental analysis of the content of general and professional competences, covered in the educational and proffesional
program "Pedagogy of leisure", made it possible to trace the stages of formation, formation and development of the conceptual
and terminological literacy of future teachers-organizers throughout the entire period of study at the higher education institution.
It has been established that the basis of the conceptual and terminological literacy of future specialists-organizers of cultural
and leisure activities is actually pedagogical and professional (special) terminology, which represents leisure pedagogy as
a cultural and educational field, to which the term systems of related humanities are related.