Для успішного державотворення Українського народу неодмінне значення мають титульно-національні іден-
тичності, що беззаперечно виступають основними засадами освітньої діяльності у фаховому педагогічному коледжі.
Українськість являється сьогодні механізмом культивування добра і справедливості як на європейському континен-
ті, так і в цілому світі загалом. Завдяки методам наукового дослідження ми провели висхідну спрямованість з пер-
шоджерельних текстів Біблії до сучасного суспільного стану Української держави, аби наголосити на важливості
використання української мови та історії у формуванні громадянського суспільства правової європейської держави.
Особливе значення у суспільній інтеграції, зокрема до Європейського Союзу як зразка сучасної цивілізації, належить
здобувачам освіти ‑ основі формування громадянського суспільства, що, в свою чергу, є основою правової держави.
Соціальна цінність правового статусу студентів педагогічного фахового коледжу полягає в тому, що саме ними опа-
новуються професійні компетентності пізнання об’єктивної дійсності, навколишнього середовища у відповідній сфе-
рі людської діяльності. Під час фахової підготовки майбутніх педагогів викладачами застосовуються різноманітні
технології, методики, форми й методи виховної і дидактичної роботи, що дозволяють студентам набути знання,
уміння та практичні навички просвічувати інших. З історичних подій і явищ наочно видно, що українськість системно
знищувалася впродовж багатьох віків, проте в таких несприятливих умовах Український народ зумів зберегти свою
ідентичність, відновив українську державність і відстоює її задля збереження миру і безпеки у Європі та цілому світі.
Наведено наявні наукові концепти формування громадянського суспільства правової європейської Української держа-
ви. Наголошено, що українська мова та історія, в контексті якої розглядається українство, як і від початку закладин
світу, виступають дієвими механізмами у формуванні громадянського суспільства студентами педагогічного коледжу
правової держави в умовах євроінтеграції під час війни.
For the successful state-building of the Ukrainian nation, titular-national identities, which are undeniably the main foundations
of educational activity in a professional pedagogical college, are of indisputable importance. Today, Ukrainianness
is a mechanism for cultivating goodness and justice both on the European continent and in the world in general. Thanks to
the methods of scientific research, we conducted an upward orientation from the original texts of the Bible to the modern social
state of the Ukrainian state in order to emphasize the importance of the use of the Ukrainian language and history in the formation
of the civil society of a legal European state. Special importance in social integration, in particular to the European
Union as a model of modern civilization, belongs to those who acquire education, the basis of the formation of civil society,
which, in turn, is the basis of the rule of law. The social value of the legal status of students of the Pedagogical Vocational
College lies in the fact that they master the professional competences of knowledge of objective reality and the environment
in the relevant sphere of human activity. During professional training of future teachers, teachers use various technologies, methods, forms and methods of educational and didactic work, which allow students to acquire knowledge, skills and practical
skills to educate others. Historical events and phenomena clearly show that Ukrainianness has been systematically
destroyed for many centuries, but in such unfavorable conditions, the Ukrainian people managed to preserve their identity,
restored Ukrainian statehood and defend it in order to preserve peace and security in Europe and the whole world. The available
scientific concepts of civil society formation of the legal European Ukrainian state are presented. It is emphasized that
the Ukrainian language and history, in the context of which Ukrainianness is considered, as from the beginning of the world,
are effective mechanisms in the formation of civil society by students of the pedagogical college of the legal state in the conditions
of European integration during the war.