В статті визначено, що за умов дистанційного онлайн-навчання дисципліна має бути укомплектована Е-портфоліо, яке може містити різноманітні компоненти. Автором визначено компоненти курсу «Академічна англійська мова для майбутніх докторів філософії-медиків», спрямованого на розвиток комунікативної англомовної компетентності, як сукупність методичних та навчальних матеріалів. В статті представлено структуру визначеного Е-портфоліо. Показано, що Е-портфоліо курсу спрямоване на формування комунікативної компетентності та включає змістовні компоненти по введенню та систематизації лексики, граматики, стилістики, контрольний компонент на систематизацію вивченого та комунікації, на всіх рівнях засвоєння матеріалу. Нерозривний зв’язок лексики, граматики, з урахуванням фахових та академічних особливостей, та комунікативна спрямованість виключно всіх вправ у портфоліо забезпечує швидкий ріст в комунікативній компетентності слухача. Використання текстового матеріалу, лінків та перехресних посилань, аудіо-та відео-фрагментів, лекційних уривків, практичних ситуацій, можливо при роботі саме з Е-платформою та е-портфоліо. Водночас, окрім опрацювання матеріалів, виконання різноманітних практичних завдань, з комунікативними цілями, сприяє імітації комунікації та взаємодії слухачів у реальному середовищі та напрацюванню відповідних вмінь, навичок та компетентності. Зазначено, що комунікативність Е-портфоліо курсу обумовила високий результат вивчення дисципліни: відсутність негативної успішності з фаху за 2021 та 2022 роки. Показано, що перевагами Е-портфоліо є доступність інформації, можливість опрацювання інформації без прив’язки до місця та часу, широке різноманіття матеріалів; а недоліками Е-портфоліо є залежність здобувачів освіти та викладача від технічних ресурсів, необхідність опанування сучасні освітні технології, та внутрішній спротив та негативна настанова до роботи з портфоліо.
The article defines that under the distance training and online training each course must be provided with the E-portfolio, which will contain various components. The author defines components of the E-portfolio for the course “Academic English for medical Doctors of Philosophy”, targeting the development of the communicative English competence as a combination of methodical and training materials. The article shares the structure of the defined E-portfolio. The author shows that the E-portfolio of the course is aimed at development of the communicative competence, thus, including components on introduction and correction of the lexis, grammar, style, control for classifying the information and communication at all levels. The direct connection of the lexis, grammar, regarding the professional and academic peculiarities, as well as the communication targets of the course in E-portfolio provide for quick growth in the communicative competence of a listener. The use of the text material, links and cross-references, practice situations and cases is possible exactly dealing with the E-portfolio and the E-platform. Simultaneously, the author stresses that except for teaching the course essentials, E-portfolio includes various practice tasks which are communication-aimed, which imitate real professional medical and academic communication, thus, providing for learning appropriate skills and competence. The article states, that the communicative character of the course E-portfolio has resulted in high academic performance of the listeners, with absent negative performance data in 2021 and 2022. The author emphasizes that the advantages of the E-portfolio are the information availability, opportunity of treating information regardless of time and place, broad information pools, while disadvantages of the portfolio are dependence of the attendees on technical resources, necessity of learning how to work with the E-resource, internal psychological resistance and negative mindset to learning online through the E-portfolio.